دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

حاجی بابایی برای عیادت وارد تبریز شد

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 258846
وزیر آموزش و پرورش برای همدردی و عیادت از دانش آموزان آسیب دیده از حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه روستای شین آباد پیرانشهر که در بیمارستان سینای تبریز بستری هستند وارد این شهر شد.
 به گزارش جهان به نقل از مهر،حمیدرضا حاجی بابایی، که به منظور شرکت در یازدهمین اجلاس آیسسکو به کشور عربستان سفر کرده بود، بلافاصله بعد بازگشت از ریاض از فرودگاه امام خمینی(ره)عازم فرودگاه مهرآباد و از آنجا راهی تبریز شده است.
 
وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش با حضور در بیمارستان سینای تبریز در حال عیادت و دلجویی از مصدومان این حادثه و خانواده های آنها است.
 
در چند روز گذشته هیاتی متشکل از معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیران کل حراست و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نیز نمایندگانی از معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی برای پیگیری مداوای کامل آسیب دیدگان و بررسی علل حادثه به آذربایجان غربی سفر کرده اند.
 
یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر سحرگاه روز چهارشنبه دچار آتش سوزی و بر اثر آن 29 نفر از دانش آموزان دچار سوختگی شدند.
 
12 دانش آموز مصدوم ناشی از این حادثه در بیمارستان سینای تبریز بستری هستند.
 
این دانش آموزان که روز چهارشنبه و پنجشنبه به بیمارستان سینا انتقال یافته اند، 30 تا 50 درصد دچار سوختگی از نوع درجه دو و سه شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *