يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

مرگ یک استقلالی به دلیل باخت به داماش

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب: 258557
یک هوادار تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیم محبوبش برابر داماش گیلان و از دست دادن قهرمانی نیم‌فصل جان باخت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بعد از شکست یک بر صفر استقلال برابر داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت یکی از هواداران باشگاه استقلال از شدت ناراحتی در ورزشگاه  دچار حمله قلبی شد و به دلیل اینکه آمبولانس در ورزشگاه حضور نداشت، با ماشین شخصی و با تاخیر به بیمارستان رازی شهر منتقل شد و در نهایت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حبیب رفعتی ساجدی 21 ساله نام این هوادار جوان است که امشب بخاطر فوتبال جان باخت.

در پایان مسابقه هواداران استقلال را چند دقیقه در ورزشگاه نگه می‌دارند تا ابتدا هواداران تیم میزبان از ورزشگاه خارج شوند. در آن چند دقیقه نیز آمبولانس و نیروهای امدادی ورزشگاه را ترک کرده بودند.

استقلال در آخرین دیدار نیم‌فصل میهمان تیم داماش گیلان بود و در صورت تساوی هم قهرمان نیم‌فصل می‌شد؛ اما آبی پوشان تهرانی با یک گل شکست خوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Kuwait
خدا رحمتش كنه و باعث و بانيشو لعنت
Iran, Islamic Republic of
واقعا ادم باید بی مغز باشه که برای این بازیکنان پوشالی سکته کند
اگه یک کم زمینه فرهنگ سازی در صدا و سیما بود و به پوچی چنین عشق و علاقه هایی حتی اشاره می کردید حتما از غلظت چنین شور و هیجان های پوچ کاشته می شد و ما شاهد نابود شدن یک فرد و از بین رفتن این عمر گرانبهای این افراد نبودیم، خودشان که فقط حسرت می خورند و انشاء الله که شما برای این تقصیرهایتان جواب داشته باشید.
من به عنوان یه ایرانی و بعد یه استقلالی خیلی ناراحت شدم از فوت این جوون و از دیشب تا الان اعصابم خیلی خراب بود
خدا رحمتش کنه
جای تاسف داره که اولا چرا باید امری مثل فوتبال با حواشی های زیاد اینقدر ذهن و روان جوانان رو تحتتاثیر قرار بده که این اتفاق بیفته. در ثانی سهل انگاری مسئولین در امر نبود آمبولانس تا حضور آخرین هوادار در ورزشگاه واقعا جای تامل داره. ../.
Iran, Islamic Republic of
يعني به خاطر فوتبال مرد !!؟؟؟