يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

هشدار کرملین درباره شبکه های اجتماعی

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 253753
ˈدیمیتری پسکوفˈ، دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه روز پنج شنبه تاکید کرد که استفاده از شبکه ˈتویترˈ و دیگر شبکه های اجتماعی توسط مقام های رسمی این کشور باید محتاطانه و تحت کنترل باشد.
به گزارش جهان، ایرنا به نقل از خبرگزاری ریانووستی نوشت: ˈدیمیتری پسکوفˈ، دبیر مطبوعاتی رییس جمهور روسیه گفت: کاملا بدیهی است که استفاده از شبکه ˈتویترˈ برای واگذاری اطلاعات اداری باید به نحوی محتاطانه و بادقت صورت بگیرد.

این مقام کرملین تصریح کرد: همه مسئولان باید بدانند که شبکه ˈتویترˈ یک کانال خصوصی اطلاع رسانی نبوده و هر اطلاعاتی که از طرف این مسئولان در این شبکه منتشر می شود، فورا جنبه رسمی به خود می گیرد.

ˈدمیتری پسکوفˈ ادامه داد: این درخواست در باره تمامی شبکه های اجتماعی دیگر به غیر از تویتر نیز صدق می کند.

خبرگزاری ریانووستی در بخش دیگری از این گزارش نوشت: پیشتر روزنامه ˈایزوستیاˈ چاپ مسکو نیز به نقل از یک منبع آگاه در دفتر ریاست جمهوری روسیه گزارش داده بود که کرملین به استانداران این کشور توصیه کرده است که نوشته های بسیار سنجیده را در شبکه ˈتویترˈ درج کنند و هشدار داد در غیر این صورت استفاده از این شبکه برای آنها ممنوع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *