دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

خواب‌آلودگی راننده 6 کارگر را کشت

پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 253712
رییس پلیس‌راه استان زنجان از وقوع یک فقره تصادف در کمربندی ابهر به خرم‌دره خبر داد و گفت: بامداد امروزپنجشنبه خواب‌آلودگی راننده کامیون، جان 6 کارگر شرکت خرم‌دره‌ای را گرفت.
به گزارش جهان،سرهنگ عبدالعلی رشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه زنجان، با بیان اینکه تصادف یک دستگاه کامیون با یک دستگاه اتوبوس بنز ساعت 5:30 به پلیس‌راه گزارش شد، اظهار کرد: در این سانحه، راننده کامیون به علت خواب‌آلودگی به چپ منحرف شده و با سرویس یکی از شرکت‌های خرم‌دره‌ای برخورد می‌کند که در این حادثه مرگبار متأسفانه 5 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

وی تصریح کرد: البته یک نفر نیز با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان، جان خود را از دست داد تا بی‌احتیاطی، عامل مرگ 6 نفر در این حادثه شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این حادثه رانندگی 32 نفر نیز مصدوم شده‌اند، اظهار کرد: بسیاری از این افراد دچار جراحات سطحی شده بودند که بلافاصله به مراکز درمانی اعزام شده و تعدادی پس از مداوا مرخص شده‌اند.

سرهنگ رشتیانی با تأکید بر اینکه در بسیاری از تصادفات، عامل انسانی دلیل بروز سانحه می‌شود، افزود: رانندگان باید به این نکته توجه داشته باشند که خواب‌آلودگی آن‌ها در حین رانندگی می‌تواند عواقب بسیار بدی را به همراه داشته و باعث بروز حوادثی شود که جبران آن غیرممکن است.

وی ادامه داد: تأسی از قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای داده شده از سوی پلیس می‌تواند ضامن امنیت و سلامت افراد در جاده‌ها باشد و این نکته نباید فراموش شود که حفظ جان در ابتدا بر عهده خود افراد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *