سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

توزیع کارت آزمون کارآموزی وکالت۹۱

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 253193
بیش از ۴۳ هزار نفردراین آزمون شرکت کرده اند که از این بین ۲هزارو۶۰۰ نفر پذیرفته می شوند.
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، دکتر علی مندنی پور رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری ضمن اعلام خبر برگزاری آزمون وکلای دادگستری درروز جمعه ۱۹ آبان جاری عنوان کرد: این آزمون در ۲۲حوزه امتحانی در مراکز استانها بطورهمزمان برگزارمی شود.

توزیع کارت آزمون کانون وکلای دادگستری از ساعت ۱۸ امروز آغاز می شود و تا پایان هفته داوطلبان می توانند ازطریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

مندنی پور یادآور شد: برای شرکت کنندگان دراین آزمون ۱۲۰ سوال طراحی شده و ۱۲۰دقیقه هم زمان پاسخگویی به سوالات خواهد بود.

رئیس اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری با تاکید براینکه این آزمون در صحت امنیت کامل برگزار می شود افزود: بیشترین امنیت در طراحی و ارسال سوالات کانون وکلا حاکم است.

وی در ادامه با بیان اینکه فرهنگ وکالت درکشور نهادینه نشده است عنوان کرد: اگر بسیاری از موانع برداشته شود و بسیاری از افرادی که نیازمند داشتن وکیل هستند به این مهم پی ببرند برخی بیکاریها که امروز دامن طیف وسیعی از وکلای جوان را گرفته است از بین خواهد رفت .

مندنی پور خاطر نشان کرد: ما نیازمند حمایت و همدلی رسانه ها و به ویژه مطبوعات هستیم که با ارائه خدمات مناسب از حقوق حقه وکیل در سطح جامعه حمایت کنیم .

آزمون کانون وکلای دادگستری صبح جمعه ۱۹ آبان از ساعت ۸ صبح همزمان در ۲۲ حوزه امتحانی در سراسر کشوربرگزار می شود.

داوطلبان می توانند با کلیک در اینجا از جزئیات بیشتر این آزمون و نحوه رفع نقص کارت با خبر شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *