سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

حمله اوباش به اماكن عمومي نيويورك + تصاوير

چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 252517
تنها لحظاتي پس از فروکش طوفان سندي نگراني‌ها در مورد حمله اراذل و اوباش و غارت مغازه‌ها و اماکن عمومي آمريکا بويژه در شهر نيويورک آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ آتش‌نشانان نيويورک در حال بررسي يک ساختمان ويرانه بودند که به ناگاه صدايي مي‌شنوند و مشاهده مي‌کنند مردي از ويرانه‌ها بيرون آمد، در ابتدا ماموران فکر مي‌کنند که وي يکي از اهالي ساختمان است، اما پس از دقايقي به مرد جوان مظنون شده  متوجه شدند که وي در حال سرقت اموال ساختمان بوده که وي را دستگير مي‌کنند.



تنها ساعاتي پس از فروکش طوفان سهمگين سندي خبرهايي از آغاز سرقت منازل و اموال عمومي شهرهاي طوفان ديده آمريکا خبرهاي زيادي حاکي از حمله اراذل و اوباش و سارقان به اماکن عمومي و منازل تخليه شده آمده است.
به گزارش آسوشيتد‌پرس به همين دليل براي محافظت مناطق آسيب ديده، گارد ملي آمريکا بيش از 1175 نيروي خود را به خيابان‌هاي نيويورک و Long Island‌ فرستاده است تا از مردم در برابر اراذل و اوباش محافظت کنند.



بنا به گزارش وب‌سايت gothamist   يک مامور امنيتي در South Street Seaport تعداد زيادي از اراذل را امروز صبح در منطقه‌اي از شهر مشاهده کرده است. به گفته موريس، هنگامي که سطح آب ناشي از سيل فروکش کرد او در مناطق خالي فروشگاه گشت زني مي‌کرد  به تعدادي از اوباش بر مي‌خورد که در حال خالي کردن يک فروشگاه بودند. آلينتون مي‌گويد: وقتي که چراغ قوه خود را روي آن‌ها انداختم؛ پراکنده شدند.

يه گزارش سي‌بي‌اس در نيويورک، 9 نفر در شهر کويينز به خاطر دزدي از مغازه‌ها دستگير شده‌اند. سه نفر در يک پمپ بنزين و دو نفر ديگر نيز در يک لباس فروشي دستگير شدند.



اوباش از طريق شبکه‌هاي اجتماعي آمادگي خود را براي غارت شهر اعلام کرده‌اند

يکي از نکات جالب توجه اين است که بسياري از اراذل و اوباش ساعت‌ها قبل، آمادگي خود براي هجوم به مناطق خالي از سکنه را اعلام کرده و با هم در اين مورد هماهنگي داشتند.
به گزارش ديلي‌ميلي نيروهاي گارد ملي نيز به دليل پيام‌هاي تهديد‌اميز اوباش در توييتر به مناطق طوفان زده اعزام شدند.
در توييت‌هاي زير مشاهده مي‌کنيد که يکي از افراد نوشته است: من امشب مي‌خواهم دزدي كنم! چه کسي با من مي‌آيد؟
يک نفر ديگر نوشته است: اگر از موقعيت غارت‌گري امشب بهره نبريد خيلي احمق هستيد.




مردم نگران حمله اراذل و اوباشه به منازل خود هستند

شهروندان مناطق طوفان‌زده که با نبود برق نيز دست و پنجه نرم مي‌کنند اکنون نگراني بزرگ‌تري به نام امنيت و غارت‌گري دارند.

بسياري از مردم از ترس حمله اوباش به خانه‌هايشان تابلوهايي در بيرون خانه خود قرار داده و آن‌ها را تهديد کرده‌اند که در صورت تجاوز مورد شليک گلوله قرار خواهند گرفت.


لطفا بيا سرقت، دوست دارم تيراندازي کنم

جازمين آروگو 28 ساله ساکن منطقه Jacob Riis در نيويورک گفت: "مي‌ترسم اوباش به ما حمله کنند. اگر مردم در خانه‌هايشان غذا نداشته باشند ديوانه خواهند شد". به گفته وي تعدادي از اراذل در بيرون خانه آروگو مشروبات الکلي مصرف مي‌کردند و درخواست کرد تا پليس بيشتري به مناطق اعزام شود. آرورگو در ادامه مي گويد: "واقعا مي‌ترسم، بايد حتما قبل ازتاريک شدن هوا به خانه برسم".

قطعي برق و تخليه مناطق کار سارقان را آسان کرده است



يکي ديگر از شهروندان به نام جورجيانا ويليامز، که از نبود برق و سوء استفاده دزدها مي‌ترسيد گفت:" الان جشن دزدها است. اگر تصميم به غارت کنند هر لحظه ممکن است وارد شوند".



ميشل دوران، 52 ساله که با دختر خود در South Street زندگي مي‌کند، گفت که شاهد بوده نوجوانان در زمان تاريکي به مغازه‌ها ريخته و چيزهاي بيخود مانند کيک، شمع، چيپس با خود مي بردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *