سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

سرقت عکس‌ شخصی دخترجوان در3دقیقه

جمعه ۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۴۱
کد مطلب: 251459
رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی از دستگیری یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوء استفاده از عکس‌های خصوصی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ عرفانی در این‌باره گفت: چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس فتای از یک تبهکار اینترنتی به اتهام سوءاستفاده از عکس‌های خصوصی خود شکایت کرد و به ماموران گفت که گوشی تلفن‌همراه خود را به مدت سه دقیقه در اختیار متصدی موبایل فروشی برای ویروس کشی قرار داده و فکر نمی‌کرده که در این مدت کوتاه، وی بتواند عکس و فیلم‌هایش را سرقت کند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا استان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند و پس از تایید ادعاهای شاکی با ردیابی‌های ویژه، تبهکار اینترنتی را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: پسر جوان ابتدا منکر هر جرمی شد، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و گفت بدون این‌که شناختی از شاکی داشته باشد اقدام به انجام این کار کرده است.

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: متهم در اعترافاتش اقرار کرد که در ازای گرفت مبلغ 150 هزار تومان از شاکی قصد پاک کردن عکس‌های وی را داشته است.

وی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرا انتقال داده شد.

عرفانی به شهروندان هشدار داد که سعی کنند عکس فیلم و فیلم‌های خصوصی را روی حافظه موبایل و غیره نگهداری نکنند و اگرتلفن همراه آنها عیب فنی پیدا کرد حتما رم آن را جدا کرده و به تعمیرگاه مجاز و قابل اعتماد برای تعمیر مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *