دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تروریستی که تیر خلاص می زد

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 250282
رسانه هاي غربي تلاش زيادي مي كنند تا با انتشار تصاوير ساختگي ارتش سوريه را بي رحم جلوه دهند و چنين وانمود كنند كه ارتش اين كشور با قساوت تمام مخالفين بشاراسد را مي كشند در حالي كه تصوير فوق كه توسط روزنامه انگليسي ساندي تايمز منتشر شده دروغين بودن تمامي اين ادعاها را ثابت مي كند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در اين تصوير نشان داده شده كه يكي از تروريست ها كه از طرف كشورهاي غربي حمايت مي شوند در شهر حلب سربازان بازداشت شده ارتش را يكي پس از ديگري اعدام مي كند و در حالي كه دست و پاي آنها بسته شده به مغزشان تير خلاص مي زند.

پيش از اين نيز تصاوير زيادي از اقدامات غيرانساني تروريست هاي مسلح در كشتار سربازان سوري منتشر شده است به نحوي كه چندي پيش پرتاب يك سرباز سوري از طبقه چهارم يك ساختمان بر روي آسفالت خيابان و يا سوزانده شدن اجساد سربازان نشان دهنده كينه و عداوتي است كه كشورهاي مداخله گر در اين تروريست ها زنده كرده اند و تحت عنوان مبارزه با كفار اتباع كشورهاي ديگر را به جنگ با شهروندان سوري تشويق مي كنند.

به گفته ناظران سياسي منطقه در حقيقت اين صحنه گوشه اي از جنايت هولناك تروريست هايي است كه با پول و اسلحه كشورهاي غربي، تركيه، عربستان و قطر در سوريه آدم مي كشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *