سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

گزینه‌اول جبهه‌مردمی‌اصلاحات مشخص شد

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 249000
وی در عین حال درخصوص شرط‌گذاری خاتمی برای نظام متذکر شد: هیچ کس نباید و حق ندارد برای نظام شرط بگذارد.
به گزارش جهان، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه هاشمی مطرح‌ترین گزینه این تشکل است، گفت: اولویت اصلاح‌طلبان انتخابات شورای شهر است.

محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به تشکیل جلسات شورای مرکزی جبهه متبوعش اظهار داشت: ما با نمایندگان و سران گروه‌های اصلاح‌طلب جلساتی داشته‌ایم و با افراد مؤثر در انتخابات نیز دیدارهایی داشته‌‌ایم.

فومنی افزود: ‌اولویت اصلاح‌طلبان انتخابات شورای شهر است و همه گروه‌های اصلاح‌طلب تاکید دارند که در انتخابات پیش‌رو باید به ساختمان شورای شهر بروند.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات انتخابات ریاست‌جمهوری را اولویت دوم این جریان عنوان کرد و گفت: همه اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیده‌اند که یا نباید به انتخابات بیایند یا با قدرت حاضر شوند.

فومنی گفت: هاشمی مطرح‌ترین گزینه جبهه مردمی اصلاحات است.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات خاتمی، ناطق نوری و عارف را از گزینه‌های دیگر این جبهه برای انتخابات 92 برشمرد و در‌باره مواضع آنها در قبال فتنه گفت: به قول آقای باهنر خاتمی گزینه‌ای نادر برای جمهوری اسلامی است!

وی در عین حال درخصوص شرط‌گذاری خاتمی برای نظام متذکر شد: هیچ کس نباید و حق ندارد برای نظام شرط بگذارد.

وی ضمن حمایت از طرح وحدت ملی که از سوی هاشمی رفسنجانی مطرح شده خاطرنشان کرد: اساس‌نامه جبهه مردمی اصلاحات تدوین شده است و در آن بر رهنمودهای رهبر انقلاب، قانون اساسی، حقوق مردم، آزادی‌های مشروع و فضای باز سیاسی و همچنین تلاش برای مبارزه با تبعیض و رانت‌خواری تاکید شده است.

فومنی در پایان تصریح کرد: جبهه مردمی اصلاحات بزودی در یک نشست خبری آخرین برنامه‌‌های انتخاباتی خود را اعلام خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *