چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

انتشارکارنامه‌نهایی کاردانی‌به کارشناسی۹۱

چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 248992
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارنامه نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته ) سال ۱۳۹۱ که به صورت مشترک برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد از فردا، ۲۰ مهرماه منتشر خواهد شد.
به گزارش جهان، ˈحسین توکلیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۱ که رشته های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی را انتخاب کرده اند می توانند از فردا، ۲۰ مهرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ضمن مشاهده کارنامه نهایی آزمون خود از آن پرینت بگیرند.

وی افزود: نحوه دسترسی به کارنامه نهایی داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی امسال صرفا رشته های دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کرده اند از طریق پایگاه اینترنتی این دانشگاه، اطلاع رسانی خواهد شد.

آزمون کاردانی به کارشناسی امسال برای اولین بار به صورت مشترک برای دانشگاه های آزاد و دولتی برگزار شد اما با توجه به اینکه انتخاب رشته داوطلبان آزمون دانشگاه آزاد از طریق پایگاه اینترنتی مرکز آزمون این دانشگاه و انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه های دولتی از طریق سایت سازمان سنجش صورت گرفته، اعلام نتایج نیز به صورت جداگانه صورت گرفت.

آ‍زمون کاردانی به کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) سال ۱۳۹۱ با تعداد ۴۲۴ هزار و ۷۲۴ داوطلب ، شامل ۱۸۰ هزار و ۲۵۳ نفر زن و ۲۴۴ هزار و ۴۷۱ مرد ، در نوبت صبح و بعد ازظهر پنج شنبه، دوم شهریورماه گذشته برگزار شد.

داوطلبان این آزمون در ۹۳ کد رشته امتحانی با یکدیگر رقابت کردند که آزمون ۳۳ رشته در نوبت صبح و ۶۰ رشته در نوبت بعد ازظهر دوم شهریورماه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *