پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

سخنان مصلحی درباره آزادی‌گروگان‌ها، تهديد اسرائیل و قدرت‌سایبری ایران

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 248682
وزير اطلاعات گفت: اقتدار جمهور‌ي‌اسلامي در فضاي سايبري به گونه‌اي است که سران استکبار هم به موفقيت کشورمان اذعان و اعتراف دارند‌.
سخنان مصلحی درباره آزادی‌گروگان‌ها، تهديد اسرائیل و قدرت‌سایبری ایران
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي درباره اقدامات و زحماتي كه وزرات اطلاعات براي آزادي كاركنان هلا‌ل احمر كشورمان كه در ليبي گروگان گرفته شده بودند، به باشگاه خبرنگاران گفت: آزادي اين گروگان‌ها موفقيت بزرگي براي ملت ايران بود كه سربازان گمنام امام زمان(عج) به عنوان فرزندان ملت ايران توانستند دريك سري اقداماتي كه قابل بيان نيست، اين گروگان‌ها را به كشورمان بازگردانند.
 
*آزادي گروگان‌ها در ليبي موفقيت بزرگي براي كشورمان بود
 
وزير اطلاعات با اشاره به همراهي مجموعه‌هاي مختلف از جمله وزارات امور‌خارجه كشورمان براي آزادسازي اين گروگان‌ها، ادامه داد: هماهنگي‌هاي دستگاه‌هاي مختلف از جمله وزارت امور‌خارجه و همراهي مجموعه‌هاي ديگر، عزيزان ما در دستگاه اطلاعاتي با يكسري اقدامات پيچيده‌اي كه لازم بود، صورت بگيرد توانستند اين موفقيت بزرگ را رقم بزنند.
 
*استكبار نمي‌خواهد جايگاه جمهوري اسلامي را در منطقه تثبيت شده ببيند
 
وي با بيان اين مطلب که در بسياري از موارد ترفندهاي اطلاعاتي قابل بيان کردن نيستند،‌ اظهار داشت: افرادي که دست به چنين اقدامات نابخردانه‌اي زده بودند، اقدام آنان در راستاي حرکت استکباري بود چرا که اين گروگان‌ها براي اقدامات بشر دوستانه در رابطه با بيداري اسلامي که در منطقه به وجود آمده بود، براي کمک به افراد آسيب‌ديده در منطقه حضور پيدا کرده بودند و مشخص بود که استکبار نمي‌خواهد جايگاه انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري‌اسلامي را در منطقه در حالت تثبيت شده ببيند.
 
وزير اطلاعات افزود: اقدامات برنامه‌ريزي شده‌اي هم توسط کشورهاي مختلفي صورت گرفت تا از اين طريق  بتوانيم اين‌ گروگان‌ها را از دست گروهي که آنان را گروگان گرفته بودند بيرون بياوريم و به کشور بازگردانيم.
 
*ايثارگري‌ و انقلاب ملت ايران براي جهان بشري الگوست

 
وي تاکيدکرد: آزادي اين گروگان‌ها موفقيت بزرگي است و اميدواريم که خداوند به ما توفيق بدهد تا به اين ملت عزيز كه ايثارگري‌ها و انقلاب آن براي دنياي بشري الگوست، بتوانيم خدمات بشتري ارائه کنيم.
 
*تلاش وزارت اطلاعات براي آزادي 48 گروگان در سوريه
 
مصلحي درباره 48 زائر ايراني كه توسط گرو‌هاي معارض در سوريه گروگان گرفته شده اند، اظهار داشت: در رابطه با اين گروگان‌ها هم مجموعه دستگاه‌هاي مختلف و وزارت امورخارجه و  تشکيلات ديپلماسي کشور در حال تلاش هستند و ما هم تلاش‌هايي را انجام مي‌دهيم.
 
وي ادامه داد:‌ البته کشورهايي که گروه‌هاي مختلف و معارض سوريه را تجهيز مي‌کنند و سلاح در اختيار آنان قرار مي‌دهند، بايد مسئوليت بپذيرند و پاسخگو باشند.
 
وزير اطلاعات تصريح کرد: اميدواريم با تلاش‌هايي که در مجموعه‌هاي مختلف دنبال مي‌شود بتوانيم به زودي آنان را به ميهن بازگردانيم.
 
تهديدهاي رژيم‌صهيونيستي از سر زبوني و استيصال است
 
مصلحي در رابطه با تهديدهاي اخير رژيم صهيونيستي اظهار داشت: تهديدهاي رژيم صهيونيستي عمدتا از سر زبوني و استيصال است؛ دشمن در يک وضعيتي قرار گرفته که اقتدار انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي را در عرصه‌هاي مختلف مي‌بينيد و اين اقتدار را نمي‌پسندد.
 
وي ادامه داد: علي‌رغم تلاش‌هاي سنگين جبهه استکبار مردم دنيا با ملت ايران همراه‌اند و آنان تلاش‌هاي زيادي را انجام دادند تا بتوانند انقلاب اسلامي را در ذهن مردم از بين ببرند، اما هنگامي که مشاهده مي‌کنند که اقتدار جمهوري اسلامي هر روز از يك سطحي بالاتر مي‌رود، دست به يکسري اقدامات مذبوحانه از قبيل تهديد مي‌زنند اما ما براساس راهنمايي‌ها و ارشادهايي كه مقام معظم رهبري دارند‌، تهديد در مقابل تهديد داريم و مسيرمان مشخص است.
 
*کسي كه کوچکترين اقدام را عليه کشورمان انجام دهد قبل از اقدامش قطعا مايوس خواهد شد
 
وزير اطلاعات تاکيد کرد: جمهوري اسلامي ايران به هيچ وجه اقدام کننده نبوده و حتي در دفاع مقدس هم ما اقدام کننده نبوديم اما اگر کسي کوچکترين اقدامي را عليه کشورمان انجام دهد قبل از اقدامش قطعا پشيمان و مايوس خواهد شد.
 
*دستگاه اطلاعاتي در فضاي سايبري هر روز تهديدات دشمن را از بين مي‌برد
 
وي درباره تهديدات سايبري که عليه کشورمان به کار گرفته مي‌شود، گفت:‌ اين تهديدات هر روز وجود دارد و دستگاه اطلاعاتي در فضاي سايبري هر روز اقدامات دشمن را از بين مي‌برد و با آن مقابله مي‌کند، البته بعضي از اين موارد قابل بيان است که ما آنها را اعلام مي‌کنيم اما بعضي ديگر در سطحي نيست که نياز به بيان کردن داشته باشد.
 
*اعتراف استكبار به اقتدار جمهوري اسلامي در فضاي سايبري
 
مصلحي با بيان اينکه در فضاي سايبري اقتدار بسيار خوبي را داريم گفت:‌ اقتدار جمهوري‌اسلامي در فضاي سايبري به گونه‌اي است که سران استکبار هم به موفقيت‌هاي کشورمان اذعان و اعتراف دارند.
 
*حرف انقلاب اسلامي اين بود كه منافقين عوامل و طراحي استكبار است
 
وزير اطلاعات درباره اقدام عجيب آمريکايي‌ها در رابطه با خروج منافقين از ليست سياه تروريستي اظهار داشت: حرف انقلاب اسلامي از زماني که منافقين اقدامات تروريستي خود را آغاز کردند اين بود که منافقين عوامل و طراحي استکبار جهاني هستند.
 
وي با اشاره به اينكه بيش از 16 هزار نفر بي‌گناه به دست منافقين به شهادت رسيدند، ادامه داد:  وضعيت در آن زمان به گونه‌اي بود که استکبار نمي‌توانست از منافقين پشتيباني کند و قصد عوام فريبي را داشت.
 
*استكبار به دليل بهره‌برداري‌ها از منافقين، حمايت خود از آنان را عيان كرد
 

مصلحي تصريح کرد: البته ما اين مسئله را پيش‌بيني مي‌کرديم که يک روزي استکبار به دليل بهره برداري‌هايي که در طول دوران انقلاب از اين مجموعه داشته بالاخره پشتيباني خود را از آنان عيان خواهد کرد و ما خوشحاليم از اين جهت که بايد سرمايه‌گذاري زيادي را انجام مي‌داديم تا دست استکبار را در رابطه با منافقين رو کنيم.
 
*اطلاعات دقيقي درباره حمايت و پشتيباني آمريكا و كشورهاي اروپايي از منافقين داريم
 
وي ادامه داد: در حال حاضر اطلاعات دقيقي داريم که آمريکا و حتي بعضا کشورهاي اروپايي امکانات و تجهيزات بسياري را در اختيار منافقين قرار مي‌دهد البته براي خنثي کردن اين حمايت‌ها و پشتياني‌ها اقداماتي داريم که نيازي به بيان نيست.
 
وي ادامه داد: امروز استکبار در حالت زبوني قرار دارد و اين حمايت‌ها به اين دليل است که بتواند از بين رفتن منافقين جلوگيري کند.
 
*سرمايه‌گذاري سنگين دشمن براي اجلاس عدم تعهد

 
مصلحي در پاسخ به سوالي درباره خرابكارهاي دشمن در اجلاس نم اظهار داشت: در بحث اجلاس لازم است که اشاره کنم علي‌رغم سرمايه گذاري‌هاي سنگيني که دشمن در ا بعاد مختلف از جمله امنيتي ومسائل ديگر انجام داد تا فضايي را ايجاد کند و بگويد که جمهوري اسلامي در جايگاهي نيست که بتواند اين اجلاس را برگزار کند.
 
وي تاکيد کرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي علي‌رغم تهديدها و تلاش‌هاي استکبار، توانست با امنيت بسيار بالايي که قابل قياس با هيچ يک از برنامه‌هايي ديگري كه در جاهاي ديگر برگزار مي‌شود و ما مي‌دانيم كه پشت صحنه آن‌ها چه اتفاقاتي مي‌افتد، نبود.
 
وزير اطلاعات خاطرنشان كرد: فرض كنيد كه بازي‌هاي المپيك كه در انگليس و يا جاهاي ديگر برگزار شد ما پشت صحنه‌هاي آن را داريم كه چه اتفاقاتي افتاده اما آنان براي حفظ آبرويشان اين را اعلام نمي‌كنند اما بدون اينكه حتي هيچ اتفاق پشت صحنه‌اي داشته باشيم در سطح بسيار بالايي اجلاس برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقتصاد فلاکتی ـ کارمندان ریاضتی
Iran, Islamic Republic of
به فکر ایران با شید ...