سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
نتایج روز دوم از مرحله گروهى قهرمانان اروپا

طوفان رئال، توقف من سیتی، برتری آرسنال

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب: 247948
بازيهاى ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا دیشب در ۸ شهر مختلف دنبال شد تا بدين ترتيب پرونده بازيهاى روز دوم از مرحله گروهى پايان پذيرد. تیمهای رئال ، میلان ، مالاگا ، دیناموکیف، مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و تیم مقابل تیم به تساوی رضایت داد . در بین این بازیها برد پرگل رئال با هت تریک رونالد مقابل آژاکس در خانه حریف قابل توجه بود . در ضمن تیم دورتموند با گل رویس در خانه منچستر سیتی به تساوی باارزش رسید و شگفتی ساز شد.
به گزارش جهان به نقل از تابناک،در اولین بازی شب گذشته در گروه سوم زنيت سن پترزبورگ ميزبان ميلان بود. که میلان با بخت بلندی که داشت توانست اولین برد خود در لیگ قهرمانان را مقابل زنیت به دست بیاورد. 

بازی دو تیم در ورزشگاه پتروفسکی بسیار جذاب بود و فابیو کاپلو هم از نزدیک بازی را مشاهده می‌کرد. زنیت هم اولین باخت خانگی خود در اروپا پس از سپتامبر ۲۰۰۸ را تجربه کرد.

میلان که بازی را خوب آغاز کرده بود در دقیقه ۱۳ به گل رسید. ضربه ایستگاهی اوربی امانوئلسون به رومن شیروکوف برخورد کرد و ویاچسلاو مالاکیف هم نتوانست مسیر توپ را تغییر دهد و در نهایت توپ وارد دروازه شد.

میلان در دقیقه ۱۶ گل بسیار زیبایی زد. استفان الشعراوی که در این فصل عالی بوده توپ را در فاصله ۳۵ متری گرفت، از ویکتور فایزولین و نیکولاس لومبائرتس گذشت و توپ را با خونسردی به گل زیبایی تبدیل کرد.

سپس زنیت دست به حملات گسترده زد اما آبیاتی در دروازه میلان عالی بود و چهار موقعیت عالی حریف را گرفت. اما در نهایت هالک در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول گل زد. او روی پاس شیروکوف با ضربه پای چپ خود گل‌زنی کرد. هالک در این بازی تلاش بسیاری داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

زنیت در دقیقه ۴۹ بازی را مساوی کرد. شیروکوف توانست کرنر هالک را در تیر دورتر به گل تبدیل کند. کمی بعد تور دروازه میلان پاره شد و این اتفاق لحظاتی از وقت باز یرا گرفت.

میلان در نهایت در دقیقه ۷۵ گل سوم را زد. ریکاردو مونتولیوو از سمت راست گریخت و توپ را روی دروازه ارسال کرد. جیامپائولو پاتزینی و توماش هوبوکان به سمت توپ رفتند و توپ پس از برخورد به پای هر دو وارد دروازه شد.

نتایج کامل ديدارهاى دیشب را در زير مشاهده کنید :

چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۹۱

گروهA
دنياموكيف ۲ ۰ دنياموزاگرب
پورتو ۱ - ۰ پارى سن ژرمن

گروهB
آرسنال ۳ - ۱ المپياكو
شالكه ۲ - ۲ مونت پوليه

گروهC
زنيت سن پترزبورگ ۲ - ۳ ميلان
اندرلشت ۰ - ۳ مالاگا

گروهD
آژاكس ۱ ۴ رئال مادريد
منچسترسيتى ۱ - ۱ دورتموند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *