دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲
گزارش جهان از تغییرات روی نیمکت‌های لیگ برتر/

مربیانی که می‌روند؛ مربیانی که می‌مانند

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب: 247899
تعطیلات اخیر لیگ برتر موجب شده تا برخی تغییرات به تعویق بیافتد اما قطعا با شروع لیگ شاهد چند جابجایی روی نیمکت ها خواهیم بود و ...
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، این روزها اخبار و شایعات فروانی درباره آینده نیمکت شماری از تیم های حاضر در لیگ برتر به گوش می رسد که برخی تایید و برخی تکذیب می شوند.

آخرین اخبار در این زمینه حکایت دارد که مجید جلالی سرمربی سابق فولاد خوزستان که چند روز قبل با باشگاه صنعت نفت مذاکراتی را انجام داده بود در آستانه حضور در ذوب آهن اصفهان قرار دارد و پیشنهاد ذوبی ها علت اصلی پاسخ منفی جلالی به باشگاه صنعت نفت آبادان بود.

جلالی پذیرفته که جای محمدرضا کربکندی روی نیمکت ذوب آهن بنشیند.

از سوی دیگر خبر می رسد که محمود فکری یکی از مخالفان امیر قلعه نویی با پیشنهاد صمد مرفاوی روی نیمکت صبای قم خواهد نشست تا زوج این دو نفر در مس کرمان بار دیگر در قم شکل بگیرد.

باشگاه مس کرمان نیز این هفته ها آبستن حوادث فراوانی است و از کویر خبر می رسد که مایلی کهن و مظلومی رقابتی تنگاتنگ برای رسیدن به صندلی قاسمپور دارند.

پرویز مظلومی اخیرا با باشگاه صنعت نفت نیز مذاکراتی داشته است اما به دلیل اینکه نفتی ها از وی خواستند هیچ دستیار غیر بومی ای را به آبادان نبرد این مذاکرات به بن بست رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب تییراتی
فکر کنم اگر این اتفاقات بیفته لیگ جذابتر می شه
فقط پرویز سوبله چوبله
فوق العادست