جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

انتقاد رویانیان از هواداران پرسپولیس

سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 247796
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: با توجه به پیروزی تیم پرسپولیس در بازی قبل، به هیچ عنوان انتظار چنین برخوردی از سوی هواداران در دیدار مقابل سایپای البرز را نداشتم.
به گزارش جهان، محمد رویانیانˈ در گفت و گو با ایرنا گفت: متاسفانه در دیدار پرسپولیس مقابل سایپای البرز، اتفاقاتی از سوی هواداران رخ داد که به هیچ عنوان انتظار آن را نداشتم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید اگر بعضی شعارها سر داده نمی شد، تیم ما می توانست بهتر نتیجه بگیرد و نباید تیم خود را تضعیف کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص اینکه آیا این برخورد هواداران، تاثیر منفی در جریان کار بازگشت ˈعلی کریمیˈ خواهد گذاشت، گفت: ما به هیچ عنوان با هواداران خود لج نمی کنیم و مطمئن باشید هر تصمیمی که به صلاح تیم باشد را اتخاذ می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم ما در دو بازی اخیری که علی کریمی را در اختیار نداشتیم، بسیار خوب کار کرده و بازیکنان ما امروز عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: اگر هواداران کنار تیم خود باشند، با توجه به پیشرفتی که در دو بازی اخیر داشته ایم، می توانیم به روزهای اوج خود بازگردیم اما ادامه این برخوردها، وضعیت را بدتر می کندو فکر می کنم نباید با دست خود پرسپولیس را نابود کنیم.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در طول دیدار مقابل سایپا به طور مرتب ˈعلی کریمیˈ را تشویق کردند و خواستار جدایی ˈمانوئل ژوزهˈ از این تیم شدند.

دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و سایپای البرز در هفته یازدهم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *