جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

مردی با مشت‌های آهنین+تصاویر

يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 246097
تبلیغات فیلم جدید «کوئنتین تارانتینو» در مقام تهیه‌کننده با عنوان «مردی با مشت‌های آهنین» آغاز شد.
مردی با مشت‌های آهنین+تصاویر
به گزارش جهان به نقل از فارس، در این اکشن رزمی ماجراجویانه «راسل کرو» بازیگر استرالیایی تبار سینما در کنار گروهی از بازیگران قاره آسیا هم‌بازی است.
 
 
 
تارانتینو می‌گوید این فیلم الهام‌گرفته از فیلم‌های کلاسیک کونگ‌فویی و کاراته‌ای  دهه هفتاد میلادی و ادای دینی به تمام آن‌هاست.
 
کارگردان فیلم آر ضد آ است که با این فیلم اولین کار سینمایی خود را به عنوان کارگردان ارائه می‌کند و در عین حال بازیگر آن هم هست.
 

او فیلم‌نامه فیلم را با همکاری تارانتینو نوشته و یکی از سه نقش اصلی فیلم را به لوسی لیو بازیگر سرشناس سینمای رزمی هنگ کنگ سپرده است.
 
قصه «مردی با مشت‌های آهنین‌» یک داستان حماسی را در ارتباط با سلحشوران، مردان رزمی کار، ترورهای عجیب و غریب و یک قهرمان تک افتاده خارجی  به تصوریر می‌کشد.
 
 
   
این قهرمان راهی یک دهکده دور افتاده چینی می‌شود تا در نبرد نا برابر و سختی شرکت کند که برنده آن صاحب یک مدال طلای پر ارزش می‌شود.
 
این فیلم هم مثل آثار کلاسیک کاراته‌ای دو دهه شصت و هفتاد میلادی، سرشار از سکانس‌های کاراته و ورزش‌های رزمی است.
 

اخبار تایید نشده حکایت از آن می‌کند که راسل کرو در این درام اکشن رزمی و در نقش کاراکتر خبیث و منفی  قصه ظاهر شده است.
 
این اولین بار است که این بازیگر اسکار گرفته سینما در یک فیلم سینمایی، در نقش ضد قهرمان قصه و شخصیت بد ماجرا بازی می‌کند.
 
   
 
تارانتینو به عنوان مشاور کارگردان با پروژه «مردی با مشت‌های آهنین» همکاری داشته و از آن به عنوان یکی از فیلم‌های پر فروش فصل پاییز امسال اسم می‌برد.
 

این فیلم در تاریخ دوم نوامبر به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. قرار است کشورهای آسیای جنوب شرقی هم این فیلم را هم‌زمان با سینماهای آمریکای شمالی اکران عمومی کنند.
 




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *