دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

تعیین جایزه 10 هزار دلاری برای یافتن آدرس شاهین نجفی

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 245336
شاهین نجفی خواننده ای است که چندی پیش با انتشار "آلبوم نقی" خشم پیروان ادیان توحیدی، بخصوص مسلمانان و شیعیان را برانگیخت و حکم ارتداد وی از سوی چند تن از مراجع عظام شیعیان صادر شد.
به گزارش جهان یک گروه فعالان دینی و فرهنگی برای آدرسی که به قتل شاهین نجفی، خواننده مرتد منجر شود 10 هزار دلار جایزه تعیین کرده اند.

این گروه که نخواسته اند نامشان فاش شود برای کسی که آدرسی در اختیارشان قرار دهد که آن آدرس منجر به اجرای حکم در مورد شاهین نجفی شود این جایزه راتعیین کرده اند.

به گفته این گروه تاکنون آدرس های متفاوتی برای محل اسکان شاهین نجفی مرتد به دست آنها رسیده اما یا اینکه صحیح نبوده و یا به علت تغییر مکان، موفق به اجرای حکم ارتداد وی نشده اند.

این افراد خواسته اند تا هرکس آدرسی از خواننده مرتد دارد به ایمیل downwith.satan@yahoo.com  ارسال کند و پس از اجرای حکم شاهین نجفی توسط هر شخصی که این آدرس در اختیار وی قرار گیرد، با ایمیل وی تماس گرفته شده و پاداش به هر حسابی که وی معرفی کند واریز خواهد شد.

گفتنی است شاهین نجفی خواننده ای است که چندی پیش با انتشار "آلبوم نقی" خشم پیروان ادیان توحیدی، بخصوص مسلمانان و شیعیان را برانگیخت و حکم ارتداد وی از سوی چند تن از مراجع عظام شیعیان صادر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
من نفهمیدم این پول فقط برای آدرسشه یا باید هم ادرس را پیدا کنیم هم بکشیمش ارزون حساب نکردین؟