دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲
333 متر در الهیه: یکساله یک میلیارد تومان

گرا‌ن‌ترین رهن آپارتمان در تهران چقدر است؟/ لیست اجاره آپارتمان‌ های لوکس/یکساله یک میلیارد!

سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۳۹
کد مطلب: 244084
روز گذشته یک واحد مسکونی در محدوده الهیه به ارزش یک میلیارد تومان به بازار رهن معرفی شده بود.
به گزارش جهان به نقل از دنیای اقتصاد، بر اساس شواهد موجود در بازار مسکن مناطق شمال تهران، فایل مذکور یکی از گران‌ترین واحدهای مسکونی در بازار رهن و اجاره طی این هفته بوده است.

طبق گفته مشاور املاکی که به عنوان مشتری‌یاب و واسطه برای قرارداد این واحد مسکونی انتخاب شده است: مالکی واحد نوسازش را که جزو واحدهای سوپرلوکس به شمار می‌رود با متراژ 330 متر مربع با کلیه امکانات رفاهی و تفریحی به بازار اجاره عرضه شده است.

این واحد مسکونی در طبقه هفتم و به صورت تک واحدی واقع شده است و به همین خاطر از نورگیری عالی و منظره چشمگیر شهر برخوردار است.واحد مسکونی مذکور 4 خواب و علاوه براین از یک سوئیت مجزا برای مهمان نیز بهره مند می‌باشد.

همانطور که اشاره شده مبلغ رهن کامل این واحد 330 متری یک میلیارد تومان محاسبه شده و قابلیت تبدیل شدن به شرایط رهن و اجاره را ندارد.

این دسته از واحدهای مسکونی که اجاره بهای آنها به صورت نجومی تعیین می‌شود قابل توجه و مختص همان متقاضیانی است که ترجیح می‌دهند در ازای خرید‌، مستاجرنشینی در واحدهای مجلل را تجربه کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قیمت جون ادمی زاده
نه ببخشید بالاتره. قیمت دیه کامل نهایتا 90 میلیونه. قیمت رهن یکی از اینا چقدره؟
Iran, Islamic Republic of
جناب جهان نیوز از چی انتقاد می کنی و از چی دفاع ؟