دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پشت پرده گروگانگیری اتباع ایرانی در سوریه

جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 243361
ترکیه ده ها تن از ربوده شدگان را که برخی از آنها تابعیت ایرانی، عراقی و سوری دارند، برای مبادله با افسران اطلاعاتی خود که در سوریه دستگیر شده اند، گروگان گرفته است.
به گزارش جهان به نقل از العالم، ترکیه ده ها تن از ربوده شدگان را که برخی از آنها تابعیت ایرانی، عراقی و سوری دارند، برای مبادله با افسران اطلاعاتی خود که در سوریه دستگیر شده اند، گروگان گرفته است.
 
یک منبع آگاه ترک فاش کرد دولت ترکیه بیش از 70 تن از ربوده شدگان در سوریه را که شماری از آنها ایرانی، عراقی و سوری هستند، در اختیار دارد.
 
این منبع آگاه به نقل از یک مسئول امنیتی دستگاه اطلاعاتی ترکیه تأکید کرد، این ربوده شدگان در شرایطی بسیار سخت و توهین آمیز نگهداری شده و دولت ترکیه سعی می کند تا آنها را با عناصر دستگاه اطلاعاتی خود که در سوریه دستگیر شده اند، مبادله کند.
 
بر اساس این گزارش، این افسران اطلاعاتی ترک در حال کمک به عناصر و گروه‌های مسلح در خاک سوریه، به دست نیروهای امنیتی سوری دستگیر شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *