پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
پارالمپیک لندن :

نوزدهمین مدال ار آن سپه وندˈ شد

جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۴۲
کد مطلب: 243322
فرزاد سپه وندˈ ملی پوش کشورمان، پنجشنبه شب موفق شد در رشته پرتاب دیسک بازیهای پارالمپیک لندن یک مدال برنز دیگر برای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران به ارمغان بیاورد. ایران با احتساب مدال برنز سپه وند، هم اکنون با ۸ مدال طلا، ۵ نقره و ۶ برنز در جایگاه دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
به گزارش جهان، فرزاد سپه‌وند در مسابقات پرتاب دیسک ماده F۴۴ با پرتاب ۵۸ متر و ۳۹ سانتی‌متر به مدال برنز رسید و ششمین مدال برنز کاروان ایران که به نام کاروان دلوار در این مسابقات حاضر شده را به ارمغان آورد. 

جرمی کمپبلˈ از آمریکا با ۶۰ متر و پنج سانتیمتر و ˈدن گریوزˈ از انگلیس با ۵۹ متر و یک سانتیمتر به ترتیب صاحب گردن آویز طلا و نقره شدند.

هشت ورزشکار از کشورهای مختلف در مرحله فینال مسابقات پرتاب دیسک پارالمپیک برای کسب مدال رقابت می کردند.

چهاردهمین دوره بازی‌های پارالمپیک از هشتم تا هجدهم شهریور ماه به میزبانی لندن برگزار می‌شود. کاروان ورزش ایران با ۷۹ ورزشکار جانباز و معلول در سیزده شته ورزشى (ده رشته جانبازان و معلولان و سه رشته نابینایان و کم‌بینایان) با شعار «توکل، تلاش، میثاق با شهدا» در این دوره از بازی‌ها شرکت کرده است.

جمهوری اسلامی ایران با احتساب مدال برنز سپه وند، هم اکنون با ۸ مدال طلا، ۵ نقره و ۶ برنز در جایگاه دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *