چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
در ديداري دوستانه

توقف استقلال مقابل شاگردان پاشازاده

چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب: 241699
تيم فوتبال استقلال در يك بازي تداركاتي برابر پارسه تهران با نتيجه دو بر دو متوقف شد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا ، استقلال امروز (سه‌شنبه)، يك بازي تداركاتي را با پارسه تهران برگزار كرد كه با نتيجه دو بر دو به سود مساوي به پايان رسيد.

گلهاي استقلال را رودريگو توزي(۱۳) و آرش برهاني (۶۵) به ثمر رساندند و براي پارسه تهران كه هدايت آن را مهدي پاشازاده بازيكن اسبق استقلال بر عهده دارد اميرحسين هيپكي(۷) و ميثم خرسندي (۷۹) گلزني كردند.

در حالي كه اين بازي برگزار مي شد فابيو جانواريو، پژمان منتظري و ميثم بائو زير نظر حاج قاسم بدنساز استقلال تمرين‌هاي اختصاصي انجام دادند و مهدي رحمتي كه در اين بازي به ميدان نرفت هم تمرين‌هاي اختصاصي خود را پيگيري كرد.

خسرو حيدري در تمرين امروز استقلال حاضر شد و پس از حدود ۳۰ دقيقه دويدن به كار خود پايان داد.

سيروس دين محمدي پيشكسوت استقلال و همچنين امير نوري بازيگر سينما و تلويزيون در اين بازي تداركاتي حاضر شدند و نكته اي كه مورد توجه اطرافيان قرار گرفت پيراهن قرمز امير نوري بود. ضمن اينكه نمازي، آقاجانيان و دن‌گاسپار دستياران كي‌روش اين ديدار را از نزديك ديدند.

در تمرين امروز استقلال جواد نكونام، سياوش اكبرپور و هاشم بيك زاده به همراه ميلاد ميداوودي و مجتبي جباري كه مصدوم هستند حضور نداشتند. حدود ۱۲۰ تماشاگر در كمپ مرحوم ناصر حجازي حاضر شدند و اين بازي تداركاتي را از نزديك ديدند.

قبل از شروع بازي بازيكنان و كادر فني دو تيم با هم خوش و بش كردند. همچنين در نيمه نخست پرويز برومند در دروازه تيم فوتبال پارسه حضور داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *