يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

به حرف ژوزه باشد بازیکنی نمی‌تواند گل بزند

يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 241247
مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: اگر این‌طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند گلزنی کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ایمون زاید پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دربی گفت: بازیکنان امروز دوست نداشتند مصاحبه کنند و من هم تصمیم داشتم صحبت نکنم. از اینکه هواداران من را صدا می‌زدند و دوست داشتند بازی کنم خیلی خوشحال بودم اما این اتفاق نیفتاد و این اصلا برای من خوب نبود.

وی تاکید کرد: فکر نمی‌کردم در ترکیب جایی نداشته باشم. دربی خیلی بزرگ است. هر بازیکنی مثل من دوست دارد در این مسابقه بازی کند و این خیلی طبیعی است اما جای خالی این بازی در کارنامه عملکرد من دیده می‌شود.

زاید در مورد اینکه ژوزه گفته هر 50 سال یک بازیکن می‌تواند 3 گل در دربی بزند اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم ژوزه چه منظوری داشته است. اگر این طور باشد هیچ بازیکنی نمی‌تواند در دربی گلزنی کند. من نمی‌دانم منظور او از این صحبت‌ها چیست.

مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: اگر این طور باشد باید 50 سال منتظر بمانیم تا یک بازیکن بتواند گلزنی کند. ناراحت هستم و با وجود اینکه کار سختی دارم اما تلاشم می‌کنم تا دوباره به ترکیب اصلی‌ برگردم.

وی در مورد نتیجه بازی تصریح کرد: زیاد دوست ندارم در مورد این مسئله صحبت کنم.

زایددر حالی پاسخگوی خبرنگاران بود که ناراحتی او کاملا مشهود بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *