سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

سعداوي: راه‌آهن بسته بازي نمي‌کند

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 240630
مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اينکه تيم راه آهن مثل مس بسته بازي نمي‌کند، گفت: براي گرفتن سه امتياز و جبران نتيجه بازي قبل به تهران مي‌آييم.
  نعيم سعداوي در خصوص آخرين شرايط تيم فولاد خوزستان تصريح کرد: ما در چند مسابقه مستحق باخت و مساوي نبوديم، بخصوص بازي برابر مس کرمان. مس مقابل فولاد کاملا بسته بازي کرد و روي موقعيتي که خودمان به آنها داديم به گل رسيد.
 
وي افزود: در هر صورت تيم ما شرايط خوبي دارد. از راه آهن کاملا شناخت داريم و براي گرفتن سه امتياز به تهران مي‌آييم.  راه آهن در اين مسابقه ميزبان است و به همين خاطر بسته بازي نمي‌کند. اين موضوع به ما کمک مي‌کند تا از فضايي که پشت مدافعان اين تيم بوجود مي‌آيد استفاده کنيم.
 
بازيکن پيشين تيم فوتبال پرسپوليس درباره بازي استقلال و پرسپوليس هم تاکيد کرد: تجربه مي‌گويد تيمي که به لحاظ جايگاه پايين‌تر از تيم ديگر است و در هفته‌هاي گذشته نتايج خوبي نگرفته، حتما بازنده است. من اين شرايط را تجربه کرده‌ام و با قاطعيت مي‌گويم پرسپوليس از پيش بازنده نيست.
 
وي در پايان تاکيد کرد: استقلال و پرسپوليس در چند دربي گذشته احتياط را کنار گذاشتند و به همين خاطر شاهد بازي‌هاي جذابي بوديم. اميدوارم در بازي روز جمعه هم هر دو تيم بازي تماشايي به نمايش بگذارند و حتي اگر قرار است مسابقه به تساوي بکشد، اين مساوي پر گل باشد.
 
تيم فوتبال فولاد خوزستان در ششمين مسابقه خود در ليگ برتر فردا پنجشنبه ميهمان تيم راه آهن است.
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *