دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

واکنش کاخ سفید به سخنان احمدی‌نژاد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 239962
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به سخنان رئیس جمهور ایران در روز قدس واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس : خبرگزاری فرانسه، کاخ سفید روز جمعه در واکنش به سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران درباره اسرائیل اعلام کرد که این سخنان تفرقه‌انگیز و کینه‌توزانه است.

"تامی ویتور" سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: شدیدا سخنان تفرقه‌انگیز و توهین آمیز مقامات بلندمرتبه ایران علیه اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

وی همچنین از حمایت ایران از نظام سوریه انتقاد کرد.

محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی به مناسبت روز قدس اسرائیل را غده سرطانی توصیف کرد که باید از بین برود و تاکید کرد که خاورمیانه جدید بدون وجود اسرائیل خواهد بود.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه سخنان خود گفت که جامعه جهانی باید این سخنان تفرقه‌انگیز و کینه توزانه مقامات ایران را محکوم کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی هم کار خوبی کرده که گفته اسرائیل که سالها خون مردم فلسطین را ریخته ومیریزد باید از بین برود همچنین حمایت از نظامی که مردم آن کشور پشتوانه ان نظامند که کار خلافی نیست که لازم به انتقاد باشد اما کمک کردن به تروریستها جهت از بین بردن و تضعیف یک حکومت ( که خودشان با پررویی میزان مبالغ کمکی را هم اعلام میکنند ) کار نادرستی است
Iran, Islamic Republic of
اگر آمریکا اینقدر خواهان اسرائیل است بهتره گوشه ای از کشور خودش را دراختیار اسراییل بگذارد