يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

مسلمانان انگلیس بدنبال‌دین‌باتجارت+عکس

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب: 239742
متاسفانه در کشور انگلیس خدمات مالی و اقتصادی، اغلب با دین اسلام منطبق نبوده و مسلمانان انگلیس نیازمند چارچوب هایی برای تجارت و انجام امور اقتصادی هستند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، امکانات جدیدی برای مسلمانان انگلیس فراهم شده که به آنها اجازه می دهد امور مالی خود را  مطابق با شریعت اسلام انجام بدهند.

متاسفانه در کشور انگلیس خدمات مالی و اقتصادی، اغلب با دین اسلام منطبق نبوده و مسلمانان انگلیس نیازمند چارچوب هایی برای تجارت و انجام امور اقتصادی هستند.



"شباب گلفرض" مشاور مالی "شرکت برنامه ریزی مالی امت" در این باره گفت:" نتیجه بیشتر مراودات مالی سنتی انگلیس شامل رسید یا دریافت سود و مواردی از این قبیل برای مسلمانان حرام است. هنگامی که به صورت های مالی مسلمانان نگاه می کنیم، متوجه می شویم که آنها نیازمند درک چگونگی سرمایه گذاری مالی و نحوه محاسبه دریافتی خود هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: :" یک خدمت مالی جدید از سوی حسابداران و مشاوران تجاری "گاربوت والیوت" در یورکشایر" تنظیم شده است تا به مسلمانان در جهت مدیریت امور مالی طبق موازین اسلامی کمک کند".

"سیمون هولت" مدیر عامل این شرکت نیز در همین راستا گفت: "واسطه های متخصص در این بازار تعداد اندکی بیش نیستند". "ما می خواهیم که استفاده از این برنامه را در سرتاسر انگلستان رواج بدهیم.

گفتنی است که جمعیت مسلمانان انگلیس بین 2 تا 3 میلیون نفر است که 25 تا 30 درصد آنها در غرب یوکشایر زندگی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *