دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بیانیه عالی‌ترین تشکل‌روحانی درباره روزقدس

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب: 239716
جامعه مدرسين حوزه علميه قم به مناسبت فرارسيدن روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرد.
به گزارش جهان، بار ديگر روز قدس فرارسيد و دل‌هاي مسلمانان جهان، آرزوي آزادي قدس شريف را فرياد مي‌زنند. ابتكار عالمانه امام عظيم‌الشان ما در نام‌گذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به روز قدس، باعث شد كه اذهان جهانيان به مسئله فلسطين ـ كه امام راحل (ره) آن را پاره تن اسلام مي‌دانست ـ معطوف شود و نداي دادخواهي ملت مظلوم فلسطين بيش از گذشته شنيده شود. چنين شد كه مسئله فلسطين به عنوان مهم‌ترين مسئله جهان اسلام، در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت و با رهنمودهاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)، اسرائيل منزوي‌تر از گذشته شد.
 
نبرد سي و سه روزه جوانان و رزمندگان مقاومت اسلامي لبنان و نبرد بيست و دو روزه مردم قهرمان غزه، تابوي شكست‌ناپذيري رژيم صهيونيستي را شكست و ناكارآمدي تجهيزات نظامي رژيم صهيونيستي و كفر را در برابر اسلحه ايمان جوانان مسلمان، براي جهانيان به نمايش درآورد.
 
سرنگوني دولت مبارك ـ كه بزرگ‌ترين متحد رژيم صهيونيستي بود ـ و ظهور اسلام خواهان در مصر و نابودي ديگر ديكتاتورهاي منطقه، اوضاع را بر دولتمردان صهيونيستي سخت ساخته و رژيم جعلي صهيونيستي را در انزواي كامل قرار داده است. تلاش سران استكبار براي بحران‌آفريني در سوريه، كه همواره در خط مقدم حمايت از فلسطين و مبارزه با اسرائيل بوده، مصداق بارزي از اين ضعف و انزواست. آنچه گفتيم اهميت روز قدس امسال را بيشتر و وظيفه همگان را دوچندان مي‌سازد.
 
جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن گرامي‌داشت روز جهاني قدس و آرزوي نابودي اسرائيل و پيروزي ملت مظلوم فلسطين، همگان را به شركت پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت مي‌نمايد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *