شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

استقبال ضدانقلاب از «زندگی خصوصی»

سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب: 236862
شهرام همایون: «باور کنید اگر به من می گفتند باید بابت دیدن این فیلم صد دلار پرداخت کنی، با کمال میل حاضر بودم این مبلغ را بپردازم.»
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" به تعریف و تمجید از فیلم سینمایی "زندگی خصوصی" پرداخت و آن را یکی از بهترین فیلم های سینمای بعد از انقلاب توصیف کرد.

 وی گفت: «در همان روزهای ابتدایی اکران فیلم "زندگی خصوصی" اعتراض های فراوانی نسبت به این فیلم شد و حزب اللهی ها فیلم را از پرده ها پایین کشیدند و آن را توقیف کردند. "زندگی خصوصی" یکی از جالب ترین فیلم هایی است که من تا به حال دیده ام.»

 همایون در توضیح علت علاقمندی خود به زندگی خصوصی اظهار داشت: «داستان این فیلم در مورد یک آدم حزب اللهی است که در ابتدای انقلاب به سینماها حمله می کند و پونز در پیشانی دخترهای بی حجاب فرو می کند؛ این آدم به مرور زمان تبدیل به یک عنصر پلید می شود. بازیگر نقش اول مرد این فیلم بسیار بازیگر توانایی است و خیلی استادانه نقش خودش را بازی کرده است. در طول این داستان نشان داده می شود که این شخص فعالیت های سیاسی خاصی انجام می دهد، بعد از آن به دولت می رود و بالأخره از دولت بیرون می آید و یک روزنامه منتشر می کند. دقیقا مانند سرنوشت برخی افراد که خودتان بهتر می دانید[!]»

مدیر کانال یک در انتها گفت: «باور کنید اگر به من می گفتند باید بابت دیدن این فیلم صد دلار پرداخت کنی، با کمال میل حاضر بودم این مبلغ را بپردازم. این فیلم به نظر من یکی از بهترین فیلم هایی است که در این سی و سه سال بعد از انقلاب ساخته شده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *