چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

شرايط بازگشت به تحصيل دانشجويان انصرافي

جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 236122
مديركل امور دانشجويان داخل وزارت علوم از امكان بازگشت به تحصيل دانشجويان انصرافي به تحصيل خبر داد و گفت: ثبت نام براي اين دسته از داوطلبان از شنبه هفتم مرداد ماه آغاز مي‌شود و تا 21 مرداد ماه به مدت 2 هفته ادامه دارد.
به گزارش جهان، دكتر بذرافشان در گفت‌وگو با ایسنا با بيان اينكه ثبت نام مخصوص مقاطع كارداني، كارشناسي پيوسته و ناپيوسته است، تصريح كرد: داوطلبان جهت ثبت نام مي‌توانند به سايت وزارت علوم به نشاني www.msrt.ir مراجعه كنند.
 
وي در خصوص شرايط بازگشت به تحصيل دانشجويان انصرافي تصريح كرد: بر اين اساس اين دسته از داوطلبان بايد داراي معدل 10 و بالاتر و همچنين تعداد مشروطي‌هاي آنها برابر با آيين‌نامه دوره‌هاي كارداني و كارشناسي باشد.
 
مديركل امور دانشجويان داخل وزارت علوم با بيان اينكه داوطلبان ورودي‌هاي 1354 به بعد مي‌توانند براي بازگشت مجدد به تحصيل ثبت‌نام كنند، ادامه داد: همچنين دانشجوياني كه اخراج آموزشي و انضباطي باشند نمي‌توانند ثبت‌نام كنند؛ بلكه داوطلب بايد يا خودش از تحصيل انصراف داده باشد و يا اينكه به دليل عدم مراجعه به دانشگاه اخراج شده باشد.
 
بذرافشان با بيان اينكه دانشجويان براي بازگشت به تحصيلشان در دانشگاه‌هاي غير انتفاعي، پيام نور و يا علمي كاربردي پذيرش خواهند شد، گفت: همچنين به دانشجويان انصرافي دانشگاه آزاد نيز امكان ثبت نام داده‌ايم كه در اين زمينه درصدديم كه هماهنگي با دانشگاه آزاد انجام گيرد كه در صورتي كه خود دانشگاه آزاد بپذيرد، اين دسته از داوطلبان مجددا دانشجوي دانشگاه آزاد شوند و در غير اين صورت در صورت امكان اين دانشجويان در دانشگاه‌هايي همچون غير انتفاعي، پيام نور و علمي كاربردي مشغول به تحصيل شوند.
 
مديركل امور دانشجويان داخل وزارت علوم در پايان خاطر نشان كرد: داوطلبان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با مراجعه به سايت وزارت علوم بخش اداره كل دانشجويان داخل نسبت به جزئيات و شرايط اطلاعات بيشتر را كسب كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببخشید من وقتی قبول شدم دانشگاه ثبت نام نکردم میتونم برگردم