دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

عصبانیت «الهام علی اف» از بی آبرویی

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۵
کد مطلب: 235773
تحقیقات گسترده ای در این رابطه انجام شده است و تعدادی افراد مظنون در این رابطه دستگیر شده اند. در بین دستگیر شده ها چند شهروند اهل ترکیه نیز دیده می شود.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، پایگاه اینترنتی "آزادلیق" جمهوری آذربایجان در گزارشی نوشت: «چند روز پیش، آتش سوزی مهیبی در مرکز فرهنگی که به نام "حیدر علی اف" رئیس جمهور فقید آذربایجان نامگذاری شده است، اتفاق افتاد که باعث تخریب کامل این مرکز شد.»

 بنا بر گزارش آزادلیق به نقل از منابع محلی، میلیاردها دلار در این مرکز فرهنگی که هنوز چند ماهی بیشتر از افتتاحش نمی گذشت، هزینه شده بود.

 این سایت افزود: «آتش سوزی در این مرکز فرهنگی باعث عصبانیت "الهام علی اف" رئیس جمهور فعلی و فرزند رئیس جمهور قبلی جمهوری آذربایجان شده است؛ چراکه مسئولان این کشور معتقدند آبرویشان با این آتش سوزی لکه دار شده است.»

 بر پایه اخبار رسیده، تحقیقات گسترده ای در این رابطه انجام شده و تعدادی افراد مظنون دستگیر شده اند. در بین دستگیرشده ها، چند شهروند اهل ترکیه نیز دیده می شوند.

 به نوشته آزادلیق، ایمنی ها و استانداردهای لازم در ساختمان یادشده لحاظ نشده بود. یک شهروند اهل باکو معتقد است که مهندسان این کشور تخصص های لازم را کسب نکرده اند، چراکه در جمهوری آذربایجان با پول می شود هر مدرک تحصیلی را به دست آورد.

 گفتنی است حیف و میل منابع مالی این جمهوری تازه استقلال یافته در پروژه های صهیونیستی از قبیل آسمانخراش 189 طبقه ای در ساحل دریای خزر و احداث نماد شیطان در باکو و... در حالی صورت می گیرد که اکثر مردم کشور آذربایجان با فقر دست و پنجه نرم می کنند و از حقوق اولیه ای مثل بیمه و تحصیلات عالیه محروم هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *