سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

"به جای استاندار بودم استعفا می‌دادم"

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۳۳
کد مطلب: 234588
نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت: اگر به جای استاندار بوشهر بودم به دلیل عدم توجه کافی دولت به نیازهای استان بوشهر استعفای خودم را می‌نوشتم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مسئولان و هیئت دولت باید استان بوشهر را یک استان ویژه قلمداد کرده و در جلسات هیئت دولت استاندار باید از حق مردم این استان در موضوعات مختلف دفاع کند.
 
وی با اشاره به موضوع گرانی تصریح کرد: هر قدر هم به مردم بگوئیم گرانی وجود ندارد اما فایده‌ای ندارد چراکه مردم خود روزانه در جامعه حضور دارند و قیمت‌ها را رصد می‌کنند.
 
نماینده دشتی و تنگستان اضافه کرد: جلسات شورای عالی استان باید با جدیت دنبال شده و در نشست‌های هیئت دولت نیز بوشهر باید به عنوان یک استان ویژه شمرده شود.
 
پورفاطمی با اشاره به اظهارات استاندار بوشهر مبنی بر هماهنگی با معاون وزیر صنعت و تجارت برای معافیت گمرکی برای واردات مایحتاج مردم بوشهر تا قبل از 15 رمضان گفت: باید تصمیمات خردورزانه‌تری در این خصوص اتخاذ شود. شما چند روز مانده به ماه رمضان در این جلسه چنین خبری را اعلام می‌کنید، از آن طرف تا لنج‌دار خود را آماده کند و سفارش دهد، ممکن است به این فرصت زمانی نرسد و عملا نتواند از ظرفیت موجود برای امرار معاش خود و تامین احتیاجات غذایی مردم اقدام کند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس نهم ادامه داد: بوشهر به دلیل ظرفیت‌های اقتصادی و سیاسی کشور باید استان ویژه دیده شود و استاندارش در جلسات هیئت دولت بتواند شرکت کرده و از حقوق مردم دفاع کند، کما اینکه در جریان سفر استانی سوم، بنده چنین درخواستی از رئیس جمهور داشتم و ایشان هم از این ایده حمایت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *