شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ماده‌ای مشکوک، پست را تعطیل کرد

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 234432
دفتر تفکیک مرسولات اداره پست مونترال بدنبال کشف بسته ای مشکوک تعطیل شد و کارمندانش نیز قرنطینه شدند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبری "سی بی سی" کانادا،‌ کشف ماده ای مشکوک در بسته های پستی در اوایل صبح امروز سه شنبه، یکی از مراکز تفکیک اداره پست شهر "مونترال" کانادا را به تعطیلی کشاند.
 
بر اساس این خبر،‌ پلیس شهر مونترال کانادا حدود ساعت 5:20 دقیقه امروز صبح به وقت محلی تماسی تلفنی درباره کشف این بسته در مرکز پست "سنت لوران" دریافت کرده است؛ متعاقب دریافت این تماس، 15 تن از کارکنان این بخش پستی در مرکز قرنطینه نگهداری شدند و ساختمان این بخش از اداره پست نیز همزمان با رسیدن بازرسان به محل تعطیل شد.
 
گزارش های اولیه نشان داد که محتویات این بسته مشکوک پودری شکل بوده است اما بعدها گفته شد که این یک ماده بی ضرر است.
 
در ادامه این خبر آمده است که یکی از کارمندان بخش تفکیک اداره پست مونترال به خاطر شوک وارد شده به وی متعاقب کشف این بسته مشکوک برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما هیچ آسیب دیگری در میان کارمندان گزارش نشده است.
 
محدوده اطراف ساختمان بخش تفکیک پستی مونترال نیز قبل از ساعت 8 بامداد به وقت محلی از وضعیت محاصره خارج شد و کارمندان به محل کار خود بازگشتند.
 
بخش تفکیک اداره پست مونترال بزرگ ترین مرکز بسته بندی مرسولات پستی در استان کبک کانادا محسوب می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *