يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دانستنی‌هایي درباره گوشی موبایل

سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب: 234426
« دانستنی‌های گوشی موبایل» عنوان مطلبي است كه در وبلاگ ياسين منتشر شده است.
به گزارش جهان چنانچه مي‌خواهيد اطلاعات وسيع‌تري از گوشي‌هاي تلفن همراه بدست آوريد مطلب زير را بخوانيد:
 
1- آیا می‌دانستید براي در دسترس نبودن می‌توانید از فويل آلومينيوم استفاده كنيد و آن را دور گوشي بپيچيد؛ يعني گوشي را با آن بسته‌بندي كنيد؟
 
2- آیا می‌دانستید در صورت استفاده از تصاوير متحرك در Background گوشي مصرف باطري فوق‌العاده بالا مي‌رود؟
 
3- آیا می‌داسنتید نصب و پاك كردن برنامه‌ها در موبايل هيچ ضرري براي گوشي ندارد و فقط در طولاني مدت باعث انباشته شدن فايل‌هاي كوچكي از هر برنامه در گوشي مي‌شود كه با مستر ريست‌ كردن گوشي قابل حل است؟
 
4- آیا می‌دانستید در گوشی‌های 6600 نمي‌توانيد فايل Mp3 را براي زنگ گوشي انتخاب كنيد؟
 
5- آیا می‌داسنتید براي گوشی‌های 6600 هدفون وجود ندارد؟
 
6- آیا می‌داسنتید هيچ برنامه‌ای برای رادیو در گوشی‌های 6600 وجود ندارد. براي راديو گوشي بايد مجهز به تيونر سخت افزاري باشد و چون در گوشي‌ها اين قطعه سخت‌افزاري وجود ندارد پس نمي‌توان از برنامه‌اي براي راديو استفاده كرد؟
 
7- آیا می‌دانستید به انتخاب مردم امریکا بهترين آنتي ويروس KasperSky است كه قابليت آپ‌ديت شدن و حذف ويروس را دارد و نسبت به آنتي ويروسهای دیگر مصرف باطري را کمتر بالا مي‌برد؟
 
8- آیا می‌دانستید با نگه داشتن کلید منو، تمامی برنامه‌های در حال اجرا نمایان می‌شود و با انتخاب دکمه C برنامه مورد نظر بسته می‌شود؟
 
9- آیا می‌دانستید در حالتي که صفحه کليد قفل است ، بدون اينکه لازم باشد قفل صفحه کليد را باز کنيد ، با فشردن کليد on/off مي‌توانيد لامپ صفحه نمايش را روشن کنيد تا مثلا ساعت را ببينيد يا وضعيت باتري گوشي را چک کنيد؟
 
10- آیا می‌دانستید براي شارژ باطري بهتر است كه گوشي را خاموش و بعد شارژ كنيم؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *