پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

پنج مدعي كاپيتاني در استقلال!

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۴۵
کد مطلب: 233887
استقلال با جذب چند بازيكن صاحب نام و حفظ بازيكنان كليدي‌اش به يكي از پرستاره‌ترين تيمهاي چند سال اخير تبديل شده و در چنين شرايطي طبيعي است كه مديران اين باشگاه با مشكلات يك تيم پرستاره دست به گريبان خواهند شد.
به گزارش جهان به نقل از «تابناک»، انتخاب كاپيتان براي تيم فعلي استقلال اولين چالش پيش روي امير قلعه‌نويي و فتح الله زاده خواهد بود.

در اردوي آماده‌سازي استقلال در تركيه ابتدا پژمان منتظري از سوي امير قلعه‌نويي به عنوان كاپيتان اول استقلال است انتخاب شد اما چند روز بعد گفته شد پژمان منتظري لطف كرده و بازوبند كاپيتاني را به سيد مهدي رحمتي سپرده است. در آن برهه هنوز تكليف ماندن يا رفتن مجتبي مشخص نشده بود اما بعد از تمديد قرارداد اين بازيكن، او هم به جمع مدعيان كاپيتاني استقلال است اضافه شد. مجتبي جباري يكي از قديمي‌ترين بازيكنان استقلال و در فصل گذشته هم به‌رغم حضور پژمان منتظري و سيد مهدي رحمتي در تركيب اصلي استقلال است و بازوبند كاپيتاني را به بازو مي‌بست. با پيوستن جواد نكونام به استقلال‌ اوضاع وخيم‌تر هم خواهد شد.

نكونام كه كاپيتاني تيم ملي را يدك مي‌كشد قطعا به شرط كاپيتاني در يك تيم ايراني توپ خواهد زد. اگر فرهاد مجيدي هم با استقلال به توافق برسد و به اين تيم برگردد مشخص نيست قلعه‌نويي با چه تدبيري بحران كاپيتاني در تيمش را حل خواهد كرد. فرهاد مجيدي فصل قبل و در حضور پژمان منتظري، سيد مهدي رحمتي و مجتبي جباري به عنوان كاپيتان اول با پيراهن استقلال به ميدان مي‌رفت و حال بايد ديد از بين او و نكونام چه كسي كاپيتان استقلال در ليگ دوازدهم خواهد بود. به بن رسيدن مذاكرات استقلال و فرهاد مجيدي و توافق با جواد نكونام تا حدود زيادي به اين بحران خاتمه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *