دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۹

تشییع دو خلبان نیروی هوایی ترکیه+تصاویر

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 232359
مشرق، مراسم تشییع دو خلبان هواپیمای جنگی ترکیه که بر فراز سوریه مورد هدف قرار گرفت برگزار شد.
تشییع دو خلبان نیروی هوایی ترکیه+تصاویر

 







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شهيد راه بطالت .درچه راهي كشته شد؟
خدا باعث و بانیش رو هدایت کنه ! جوان مردم رو فرستادن پی تعرض، آخر سر قبرستون نصیبشون شد
آیا اینها برای کشته شدن کودکان مظلوم و دیگر مظلومان اینطور ناراحت می شوند یا نه با اسرائیل همکاری می کنند تا دیگران را به خاک و خون بکشه. خدا بگم چی کارشون نکنه چقدر انسانهای مظلوم کشته میشن اصلا براشون مهم نیست خدا لعنتشون کنه .
United States
كشته راه اهدف استرات‍ژيك آمريكا، دلم به حال آقا رجب مي سوزد، انسانها از كجا به كجا مي رسند
United States
یادش به خیر آقا رجب چقدر خوشگل جلوی اسراییل وایستاد دو سال نشد که به خاطر اسراییل سربازاشو به کشتن داد چه جوریاس؟؟؟؟!!!!
حالا که دونفر از نیروهایش را از دست داده اند دارند برای فقدان اشان گریه میکنند! پس مردم سوریه که به دسیسه آمریکا و دارو دسته اش به خاک وخون کشیده شده اند چه بگویند ؟ و در آیند همین آتش در سوریه را آمریکا در ترکیه به راه می اندازد چه خواهند کرد ؟ چون برای دوستان آمریکا آسیاب به نوبت است زیرا صهیونیسم با نفوذی که در حکومت سایه آمریکا دارد دست از دشمنی با مسلمانان برنخواهد داشت مگر اینکه خودش نابود شود ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
فعلا که اونا مسلون تر از ماهان اگه درست نگا کنین
ایا مردم سوریه برای ازدست دادن عزیزانشان نماز نمی خوانند ایامردم سوریه مسلمان نیستند ایا رجب خان تو مسلمان نیستی چرا باید مسلمان مسلمانی را بکشد چرا باید مسلمان با یهود دشمن پیامبر (ص) واهل بیتش (ع) دست در دست هم دهد خون مردم بی گناه را بر زمین ریزد چرا چرا چرا ... خدایا امام زمانمان (عج) را بفرست تا این همه ظلم وبی عدالتی را از زمین ریشه کن کند امین
Iran, Islamic Republic of
«فعلا که اونا مسلون تر از ماهان اگه درست نگا کنین»
خیلی نگاه کردم چیزی که نشونی از مسلمون تر بودن اونها باشه ندیدم !!!!
البته مسلمانی شما رو هم ندیدم تا مقایسه کنم