يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

خاتمی چیزی کمتر از سران فتنه ندارد

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 232324
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره با اینکه امیدی به توبه فتنه گران نیست گفت: فعالیت‌های این طیف به خصوص خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده هیچ اعتباری در بین مردم ندارد.
به گزارش جهان آیت‌الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با  فارس، درباره اظهار نظر اخیر محمد خاتمی و حمایت وی از سران فتنه گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف شده و اعتبار خود را در میان مردم، مسئولین و نظام از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که حامی فتنه هستند هیچ جایگاهی را در نظام جمهوری اسلامی ندارند، افزود: تمام کسانی که در حوادث پس از انتخاب ۸۸ حضور مؤثری داشتند، همه پل‌های پشت سر خود را خراب کرده و تنها در صورتی که توبه آنها مورد پذیرش نظام، ‌مردم و شخص رهبری قرار گیرد می‌توانند در صحنه سیاسی کشور فعالیت کنند که این امر بعید است.

حیدری با اشاره به سخنان اخیر خاتمی در حمایت از سران فتنه تصریح کرد: وی چیزی کمتر از سران فتنه ندارد و جزء بدنه آنها محسوب می‌شود. از این رو این گونه اظهار نظرها از وی بعید نیست. ولی انتظار می‌رود کسی که خود را متقاضی ورود به صحنه سیاسی کشور می‌داند، کمی در صحبت‌های خود دقت نظر بیشتری به خرج بدهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امیدی به توبه سران فتنه نیست از این رو فعالیت‌های آنها به خصوص خاتمی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده به طور حتم هیچ جایگاه و اعتباری در بین مردم نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حذف خاتمی یعنی حذف یک تفکر وحذف یک تفکر یعنی حذف حداقل چهل میلیون ایرانی این موضوع را باید با چه زبانی به دوستان اصولگرا فهماند
Iran, Islamic Republic of
خاتمی ... صلاحیت ندارد که هیچ ..او یک مجرم و یک جنایتکار است باید از سلک روحانیت خارج شود .
Iran, Islamic Republic of
"حذف خاتمی یعنی حذف یک تفکر وحذف یک تفکر یعنی حذف حداقل چهل میلیون ایرانی این موضوع را باید با چه زبانی به دوستان اصولگرا فهماند"


هر وقت خواستید طرفدارای خاتمی و جریان اصلاحات قدیمو فتنه انگیزان جدید رو بشناسید دنبال توهم در اظهاراتشون بگردید. مثلا میگه حذف خاتمی یعنی حذف تفکر. خب برادر هر تفکری قرار نیست بیاد جولون بده که. تفکر خاتمی تفکر نفاق و تسامح و تساهل و سرسپردگیه. بعدشم چهل میلیونو از کجا آوردی؟!
Iran, Islamic Republic of
حذف خاتمی یعنی حذف 40 میلیون ایرانی .... این دوستان فتنه گر ما چه توهمی دارند . مردم ایران فقط اون چند نفری که روزی صدتا پیغام تو اینترنت میذارن که بگن ما هنوز زنده ایم نیست یه نگاهی به فیلمهای راهپیمایی میلیونی مردم در سراسر کشور و در 9 دی بنداز اونوقت خواهی فهمید چرا خاتمی از ترس جونش از مردم فرار میکنه و حتی جرات شرکت تو راهپیمایی 22 بهمن رو نداره
Iran, Islamic Republic of
ُسلام. من با این تیتر مخالفم چون خاتمی یقینا از دو نفر دیگر مجرم تر است چون آن دو به لحاظ فکری و اطلاع از مسائل سیاسی روز واقعا در حد ایشان اطلاع نداشتند. ایشان عامدا و عاملا و خائنا وارد این بازی شد و نگاه به ظاهرسازی اش نباید کرد، یقینا ایشان نقش به سزایی در تحریک آن دو داشته است.
خواهش میکنم قصاص قبل از جنایت نکنید!!!! همین شماهایی که پیام گذاشتید همون کسایی هستید که 2 خرداد 1376 به آقای خاتمی رای دادید و رای ایشون به میلیون ها برگ رسید