شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

حق با كيهان است اما...

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۲۲
کد مطلب: 232308
سران گروهك هاي تروريستي ورشكسته از ديگر گروه هاي اپوزيسيون مي خواهند همبستگي به وجود آمده در سال 88 را كه اكنون از هم پاشيده احيا كنند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، حسين باقرزاده از اعضاي مركزيت گروهك تروريستي منافقين كه در سال هاي اخير ادعا مي كند از اين سازمان جدا شده، در سايت «ايران امروز» نوشت: سال 88 حتي كساني كه در انتخابات شركت نكرده بودند، شعار رأي من كو مي دادند. در آن تظاهرات، كمتر كسي از شناسنامه سياسي ديگري مي پرسيد و اصلاح طلب مذهبي و تحولخواه [اسم مستعار جريان برانداز] سكولار از اينكه دوشادوش يكديگر حركت كنند ابايي داشتند. چه بسيار اصلاح طلبان كه به زندان افتادند، سكولارهايي كه به خاك و خون درغلتيدند و يا مجاهد و سلطنت طلب و براندازي كه بر دار شدند و به تعبيري كه كيهان شريعتمداري دوست دارد مرتباً تكرار كند، در اين جنبش «دشمنان جمهوري اسلامي، از سلطنت طلبان تا تروريست هاي منافقين و ماركسيست هاي ضد دين و بهايي ها و گروهك هاي تندرو و ريگي» با اصلاح طلبان رانده شده از حكومت در يك صف قرار گرفته بودند.

وي مي افزايد: بلندگوهاي رژيم بر حضور نيروهاي برانداز در جنبش سبز انگشت مي گذاشتند تا اصلاح طلباني را كه هنوز دل در گرو حفظ نظام جمهوري اسلامي دارند از آن بترسانند. اين تاكتيك تا حد زيادي موفق شد و بسياري از رهبران اصلاح طلب را (به شمول محمد خاتمي) بر آن داشت كه به تصريح و تلويح از نيروهاي تحول خواه درون جنبش سبز تبري بجويند و وفاداري خود به نظام را به نمايش بگذارند.
همراه با بالا گرفتن بحث هاي نظري بين دو جريان، هم بستگي بي نظيري كه در جريان جنبش سبز شكل گرفته بود به تدريج تضعيف شده است. اكنون تضادهاي قديمي بار ديگر رو شده است.

اين عضو مركزيت گروهك رجوي در پايان تصريح كرد كه «اپوزيسيون داخل كشور تارومار شده و اپوزيسيون خارج كشور از ايفاي وظيفه عاجز مانده است». باقرزاده خواستار تداوم همكاري اصلاح طلبان مذهبي با گروه هاي ضدانقلاب خارج كشور شد.

همزمان پايگاه اينترنتي روز آن لاين در تحليلي به قلم آرش بهمني از روزنامه نگاران زنجيره اي فراري، به مخالفت با تقسيم بندي «اصلاح طلب- برانداز» كه مدتي است از سوي برخي اصلاح طلبان مطرح مي شود، پرداخت و نوشت: اهميتي ندارد كه هدف ما را كدام شخص و گروه برآورده كند؛ ميرحسين موسوي و مهدي كروبي يا رضا پهلوي و محسن سازگارا.

وي تأكيد مي كند: امروز ديگر نه موسوي و كروبي اصلاح طلب شناخته مي شوند و نه عبدالله نوري. و كم نيستند نيروهايي كه تلاش دارند هر روز مرزهاي خود را با اين افراد پررنگ تر و خود را به حاكميت نزديك تر كنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *