چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

سرمربی پرسپولیس مشخص شد/ رویانیان: به توافق کامل رسیدیم/ علی پروین گل کاشت

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 231413
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت مذاکره این باشگاه با گزینه مربیگری فصل آینده سرخپوشان گفت: با تلاش پیشکسوتان و زحمات علی پروین سرمربی فصل آینده را انتخاب کردیم و قرار است نام وی بزودی از سوی پروین اعلام شود.
به گزارش جهان، محمد رویانیان در گفتگو با مهر در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال پرسپولیس و دلایل تاخیر در معرفی وی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در چند روز گذشته در سخت ترین شرایط با وجود فشارهای رسانه ای ریسک نکرده و دو موضوع را پیگیری کرده ام. 1- انتخاب بهترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به دور از فشارهای مختلفی که وجود داشت. 2- شکستن قیمت مربیان خارجی مورد نظر.
 
وی در همین خصوص افزود: از صبح روز گذشته تا این لحظه من و همکارانم فقط توانستیم 4 ساعت استراحت کنیم تا  با دو گزینه ای که مورد نظر ما و همه پیشکسوتان و علی پروین بود را با قیمتی پایین تر از آنچه تصور می کردیم توافق کنیم.
 
رویانیان تاکید کرد: خوشبختانه این اقدامات شبانه روزی که از هفته گذشته شروع شد و تا این لحظه ادامه داشت پاسخ داد و قیمت ها شکست و گزینه ای که فردا علی پروین آن را اعلام خواهد کرد قیمتش با پیشنهاد اولیه ای که وی داده بود تفاوت زیادی دارد و نظر این گزینه به نظر ناباورانه ای تغییر کرد و حاضر شد که با پذیرفتن شرایط جدید هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر برعهده بگیرد.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص این مربی اظهار داشت: این مربی همان گزینه ای بود که از اول مد نظر داشتیم اما فقط به دلیل اختلاف نظر در خصوص مبلغ پیشنهادی وی با این مربی بزرگ به توافق نرسیده بودیم. اما این تلاش ها امروز نتیجه داد و علی پروین سرمربی پرسپولیس را به قیمت منطقی که با او به توافق رسیده بودیم اعلام خواهد کرد.
 
رویانیان در خاتمه تاکید کرد: پیشکسوتان و علی پروین در انتخاب این مربی و پایین آوردن قیمت وی نقش بسیار پررنگی داشتند و فقط می توانم بگویم گل کاشتند و فوق تصور من عمل کردند.


پرسپولیس با "مانوئل خوزه"به توافق نهایی رسید
 
در حالی که روز گذشته علی پروین اعلام کرده بود گابریل کالدرون به احتمال 99 درصد سرمربی فصل آینده پرسپولیس خواهد شد و همچنین امروز سردار رویانیان از اعلام نام وی تا ساعات آینده خبر داده بود، یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس که خواست نامی از او برده نشود از توافق نهایی مسئولان این باشگاه با مانوئل خوزه پرتغالی خبر داد.
 
مانوئل خوزه که یکی از گزینه ای مورد نظر رویانیان برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بود، ابتدا قیمت بالایی به مسئولان این باشگاه ارائه کرد اما پس از رایزنی های لازم حاضر شد و از مواضع قبلی اش کوتاه بیاید و پیشنهاد مالی پرسپولیسی ها را بپذیرد.
 
قرار است این سرمربی پرتغالی در صورتیکه به موقع خود را به تهران برساند و اتفاق ویژه ای نیفتد طی 48 ساعت آینده در نشست خبری شرکت کند و ضمن معرفی رسمی به عنوان سرمربی پرسپولیس، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *