يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

عذاب وجدان 4 ساله قاتل را تسلیم پلیس کرد

يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 231304
پسر جوانی که در جریان درگیری با مرد میانسالی او را با کارد کشته بود، پس از ۴ سال به خاطر عذاب وجدان خود را تسلیم کرد. سال ۸۷ پرونده ای با موضوع قتل عمد فردی به هویت «احمد. ر» ۴۵ ساله به همراه سه متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر همزمان با انجام تحقیقات از سه متهم پرونده و عدم اعتراف هیچ یک از متهمان در خصوص ارتکاب جنایت، پرونده همچنان برای رسیدگی در دستور کار کارآگاهان و دستگاه قضایی قرار داشت تا سرانجام ششم تیر امسال شخصی به هویت « ابراهیم. ن» ۲۴ ساله با مراجعه به دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که قتل از سوی وی صورت گرفته است.

با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و جهت انجام تحقیقات تخصصی در خصوص بررسی صحت اظهارات، متهم به دستور شعبه دوم بازرسی دادسرای جنایی تهران در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال متهم به اداره دهم، وی در تکرار اعترافات خود در خصوص ارتکاب جنایت در منطقه قلعه حسن خان، به کارآگاهان گفت: ساعت ۲۱ چهارم آذر سال ۸۷ در حال بازگشت به خانه بودم که یکی از دوستانم به نام سعید با من تماس گرفت و از من درخواست کرد تا برای انجام کاری به همراه او به شهریار بروم و من نیز قبول کرده و هر دو نفر به شهریار رفتیم. در مسیر بازگشت به سمت قلعه حسن خان بودیم که ناگهان مقتول با دیدن من و سعید شروع به ناسزا گفتن کرد.


من که از ناسزا گفتن های او بسیار عصبانی شده بودم با یک دستگاه موتورسیکلت به تعقیب او پرداخته و پس از رسیدن، با یکدیگر درگیر شدیم که در همین زمان با چاقوی ضامن داری که در داخل جیب خود داشتم دو ضربه چاقو، یکی به پا و یک ضربه نیز به سر مرحوم زدم.من هیچ‌گونه آشنایی، اختلاف و یا درگیری با مرحوم نداشتم ولی وی با سعید درگیری طایفه ای داشت و به همین دلیل شروع به گفتن ناسزا کرده بود که به همین دلیل و در حالی‌که بسیار عصبانی شده بودم، با مرحوم درگیر شدم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرايم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و با توجه به وقوع جنایت در شهر قدس، متهم جهت ادامه تحقیقات و رسیدگی به پرونده روز پنج‌شنبه به دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز - شهر قدس قرا گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *