دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

مه آفرید ۲ بازداشت شد

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 231165
به گزارش جهان ، روزنامه ملت ما از بازداشت "م.ز" که بدون ایفای تعهدات اقدام به گشایش اعتبارات اسنادی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان کرده بود، خبر داد.

ملت ما در این رابطه همچنین می نویسد: این شخص بر خلاف مصوبات شورای پول و اعتبار درباره ذی نفع واحد، عمده سهام یک بانک را در اختیار داشت که با ورود دستگاه های نظارتی با یک صورت جلسه به واگذاری سهام خود در بانک اقدام کرده است. این در حالی است که بخش نظارتی بانک مرکزی که این روزها با ضعیف کشی سعی می کند نقش خود را در مبارزه با تخلفات اقتصادی پررنگ نشان دهد تاکنون هیچگونه اقدام عملی درباره این گونه موارد انجام نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
30 روزه که از طرف شرکت برای دریافت وام ده میلیونی به بانک صادرات معرفی شدم هر دفعه به نوعی سرکار می گذارن. 15 روز معطل گرفتن گزارش از حساب بنده از بانک مرکزی بودن- سه روز در انتظار بودم تا تصمیم خود بانک به بنده اعلام بشه - و الان هم که 12 روزه تا از حساب دو ضامن معرفی شده بنده استعلام از بانک مرکزی گرفته شود ولی هنوز جوابی دریافت نکردم