دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

سیب‌های قرمز آمریکایی در سطح بازار!

شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 231096
رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران گفت: متاسفانه به تازگی سیب‌های قرمز با مارک کشوری که دشمن ماست و نباید با آن رابطه داشته باشیم و ظاهرا به‌صورت قاچاق وارد کشورمان شده است، در سطح میوه فروشی‌ها با قیمت هرکیلوگرم ۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد!
به گزارش جهان حسین مهاجران در گفتگو با مهر درخصوص قیمت انواع میوه ها در بازار اظهارداشت: در این هفته به دلیل دلایل مختلفی از جمله خسارت تگرگ به برخی محصولات باغی با نوسان قیمت برخی از میوه ها در بازار مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم پرتقال وارداتی از مصر بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان و پرتقال وارداتی از ترکیه بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ تومان است، گفت: پرتقال داخلی نیز کیلویی ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران، قیمت هرکیلوگرم سیب گلاب در بازار را بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: هرکیلوگرم سیب وارداتی از فرانسه به قیمت ۳۸۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

وی اضافه کرد: متاسفانه به تازگی سیب‌های قرمز با مارک کشوری که دشمن ماست و نباید با آن رابطه داشته باشیم و ظاهرا به‌صورت قاچاق وارد کشورمان شده است، در سطح میوه فروشی ها با قیمت هرکیلوگرم ۵۰۰۰ تومان به فروش می رسد!

به گزارش مهر، گفته می‌شود این سیب‌ها آمریکایی هستند که در سطح بازار توزیع شده‌اند.

مهاجران با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم لیموترش بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان است، قیمت هرکیلو گرم گریپ فروت داخلی را ۱۵۰۰ تومان و گریپ فروت وارداتی از ترکیه را ۲۲۰۰ تومان اعلام کرد. به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم انبه که به صورت قاچاق وارد کشور می شود، بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم آلبالوی داخلی بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است، قیمت هرکیلوگرم آلبالوی بذر اسرائیلی را ۴۰۰۰ تومان در بازار اعلام کرد.

وی در ادامه قیمت هرکیلوگرم گیلاس معمولی را بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان در بازار اعلام کرد و در عین حال گفت: البته هرکیلوگرم گیلاس درشت سنگون و سولقون بین ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

مهاجران با اشاره به اینکه قیمت هرکیلوگرم زردآلو در بازار بین ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است، گفت: هرکیلوگرم آلوی قطره طلا نیز در بازار با قیمت ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی قیمت هرکیلوگرم انگور در بازار را ۳۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هرکیلوگرم گلابی جنگلی در بازار بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم موز در بازار بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است، گفت: قیمت هرکیلوگرم گوجه سبز(درختی) را بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان اعلام کرد.

وی در ادامه قیمت هرکیلوگرم میوه "فیسالیس" را که به تازگی به صورت انبوه وارد بازارشده است را بین ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان اعلام کرد!

مهاجران با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم هلو در بازار بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است، گفت: هرکیلوگرم شلیل (شبرنگ) با قیمت ۳۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

وی قیمت هرکیلوگرم توت فرنگی را در بازار بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: هرکیلوگرم توت سفید نیز در بازار با قیمتی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با قیمت برخی از صیفی جات در بازار عنوان کرد: هرکیلو گرم خیار با قیمتی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان و گوجه فرنگی با قیمتی بین ۳۵۰ تا ۵۵۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

به گفته وی، قیمت هرکیلوگرم هندوانه و طالبی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ تومان، قیمت هرکیلوگرم خربزه بین ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان در بازار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دست مقامات عالي وزارت بي نظارت صنعت معدن و تجارت درد نكند .
با سلام
اینست تنظیم بازار
مسئولین از خود سوال نمیکنند چرا میوه ایرانی ارزان است . بدلیل عدم کیفیت در نگهداری وذخیره سازی درست.به داد کشاورزان برسید.