يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

نظر باهنر درباره حقوق سربازان

پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب: 230874
محمد رضا باهنر، نماينده مجلس شوراي اسلامي، خدمت سربازي را زکات عمر دانست و افزود: بزرگترين مطالبه انسان ها، امنيت است که تحقق آن با کمک شهروندان انجام مي گيرد.
 
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، باهنر در حاشيه بازديد از سازمان وظيفه عمومي ناجا گفت: استفاده از تکنولوژي هاي روز و تکريم ارباب رجوع از جمله اقدامات خوب سازمان وظيفه عمومي در سال هاي گذشته بوده است.
 
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي خدمت سربازي را زکات عمر دانست و افزود: بزرگترين مطالبه انسان ها، امنيت است که تحقق آن با کمک شهروندان انجام مي گيرد.
 
وي همچنين تصريح کرد: سرباز نظام جمهوري اسلامي بودن، مايه افتخار است.
 
محمد رضا باهنر ادامه داد: مسئولان و مديران بايد از مشمولان در زمينه هاي تخصصي استفاده کنند تا خدمت سربازي افرادپر ثمرتر شود همچنين،بحث آموزش هاي ضمن خدمت از اهميت بالايي برخوردار است که موجب اشتغال مشمولان پس از پايان دوره سربازي مي شود.
 
عضو هيئت رئيسه مجلس در رابطه باحقوق دريافتي سربازان گفت:ميزان حقوق دريافتي سربازان قطعاً کافي نيست اما بايد به اين نکته نيز توجه کرد که در حال حاضر، امکانات کشوردر اين ميزان است.
 
وي ادامه داد:با اين وجود ميزان حقوق سربازان نسبت به سال هاي گذشته،افزايش پيدا کرده است و مااميدواريم،سربازان ما در آينده حداکثر حقوق را، دريافت کنند.
 
باهنر در مورد نحوه برخورد پليس با هنجارشکنان گفت: يک سري از رفتارها در کشور از روي بي توجهي است اما زماني بايد به اين هنجارشکني ها حساس شد، که از روي برنامه باشد.
 
وي تاکيد کرد :طبيعي است که وظيفه حاکميت، حفظ معيار ها و ارزش هاي مقدس است،همچنين مردم مطالباتي از مسئولان دارند که ما بايد به عنوان خدمت گزاران آنها، به اين مطالبات، پاسخ مثبت بدهيم اما به اين مسئله نيز بايد توجه شود که در کنار اقدامات بازدارندگي، کار فرهنگي نيز لازم و ضروري است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *