دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد 2.5 میلیاردی به یک فوتبالیست!

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب: 230412
مدیرعامل یک باشگاه به ما گفت به بازیکنی 800 میلیون تومان پیشنهاد دادیم اما او به ما گفت باشگاه دیگر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به او پول می‌دهد.
دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال از عدم ثبت قرارداد 12 تا 15 بازیکن خبر داد.
 
به گزارش جهان به نقل از فارس، علیرضا علیپور در گفت و گو با بخش خبری 18:45 شبکه 3 اظهار داشت: قرارداد 12 تا 15 بازیکن به دلیل آنکه نظم و انضباط لیگ را از نظر مالی به هم ریختند ثبت نمی‌شود مردم مطمئن باشند که قرارداد آنها ثبت نخواهد شد.

وی ادامه داد: به این بازیکنان اخطار می‌دهیم که اسامی آنها را به واحد سازمان بازرسی مستقر در فدراسیون فوتبال خواهیم داد. ضمن اینکه آنها باید متعهد شوند قرارداد ثبت شده آنها در فدراسیون فوتبال همان مبلغ قرارداد است و چیزی دیگری اضافه ندارد.

علیپور افزود: مدیرعامل یک باشگاه به ما گفت به بازیکنی 800 میلیون تومان پیشنهاد دادیم اما او به ما گفت باشگاه دیگر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به او پول می‌دهد. یک بازیکن هم مدعی شده باشگاهی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به او پول می‌دهد و حاضر است 50 درصد آن را نقدی پرداخت کند. اگر فوتبال ما چنین رویه‌ای را ادامه دهد به قهقرا می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *