شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

پرداخت قرض وزارت‌خانه در آستانه استیضاح

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 229548
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از آغاز پرداخت دومین مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری از فردا پنج شنبه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از جام جم آنلاين وی افزود: اولین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان با تلاش های مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری اواخر اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد که در این مرحله 830 هزار بازنشسته مطالبات خود را دریافت کردند.به گفته شیخ الاسلامی، مجموع مطالبات بازنشستگان کشوری 1830میلیارد تومان مي باشد که تا کنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است.
 
عبدالرضا شیخ الاسلامی از پرداخت دومین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری از فردا پنج شنبه خبر داد و گفت: در این مرحله بر اساس محاسبات صورت گرفته به حساب 790 هزار بازنشسته مبلغ 170 هزار تومان واریز خواهد شد که بازنشستگان مشمول این قانون می توانند با مراجعه به بانک های عامل نسبت به برداشت وجه اقدام نمایند.
 
وی افزود : اولین مرحله از پرداخت مطالبات بازنشستگان با تلاش های مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری اواخر اسفند ماه سال گذشته با موفقیت انجام شد که در این مرحله 830 هزار بازنشسته مطالبات خود را دریافت کردند.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به خدمات و اقدامات حمایتی دولت از بازنشستگان کشوری اظهارداشت: سعی و تلاش همه مسوولان و خدمتگزاران دولت، ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی و تأمین نیازهای فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان است و در یکسال اخیر مسوولان صندوق بازنشستگی با تمام وجود عزم خود را در این نهاده اند تا در جهت حل مشکلات و بهبود معیشتی بازنشستگان گام بردارند که خوشبختانه در این زمینه با حمایت دولت، دستاوردهای زیادی حاصل شده است.
 
به گفته وي، مجموع مطالبات بازنشستگان کشوری 1830میلیارد تومان است که تاکنون بخشی از این مطالبات پرداخت شده است و امیدواریم با همکاری سازمان خصوصی سازی هر چه سریعتر باقیمانده مطالبات بازنشستگان عزیز پرداخت گردد.
 
شیخ الاسلامی تأکید کرد: در طی دو سال اخیر با حمایت دکتر احمدی نژاد مطالبات انباشته شده بازنشستگان از دوره های گذشته پرداخت شده و در این خصوص می توان به پرداخت هزار میلیارد تومان بابت پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال 79 و پرداخت 1830 میلیارد تومان مطالبات 830 هزار بازنشسته کشوری اشاره کرد که همین امر موجب گردیده است که در دولت دهم رضایت عمومی بازنشستگان افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همين جور خرد خرد پولها رو بعد از 6 سال تاخير و بي ارزش شدن بدين بره. دمتون گرم كه انقدر زرنگين. بازنشسته ها رو بی خیال