شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

چرا صالحی با وزیرخارجه انگلیس دیدار کرد؟

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 229448
حجت الاسلام کمیل باقرزاده گفت: دیدار صالحی با وزیر امورخارجه انگلیس ویلیام هیگ با توجه به اقدامات این کشور در ایران جای تعجب دارد.
به گزارش جهان حجت الاسلام کمیل باقرزاده مدرس حوزه و دانشگاه در گفت و گو با فارس در مورد دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با همتای انگلیسی خود در کنفرانس قلب آسیا در افغانستان گفت: به طور کلی در بحث سیاست خارجی تبیین سیاست‌های کلی به عهده وزارت خارجه نیست بلکه این سیاست‌ها باید بر اساس منافع نظام و زیر نظر رهبری تبیین شود.
 
وی افزود: اگر به بیانات و مواضع مقام معظم رهبری درباره تعامل با انگلیس توجه کنیم می‌بینیم که ایشان بارها از این کشور با عنوان "خبیث" یاد کرده‌اند از این رو باید مراقب برقراری رابطه با این کشور باشیم.
 
باقرزاده اظهار داشت: برقراری رابطه مجدد با انگلیس از سوی مقامات ایرانی جای سوال دارد لذا مسئولان کشور نباید دلیل اعتراض های مکرر دانشجویان و مردم ایران به سفارت انگلیس را فراموش کنند.
 
وی تاکید کرد: بنابر فرمایشات رهبری، جلوگیری از خدشه وارد کردن بر منافع ملت از مهمترین موضوعاتی است که باید مسئولین به آن توجه کنند لذا حرکت وزیر امور خارجه کشورمان با توجه به این نکات در دیدار با ویلیام هیگ جای تعجب دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا بزرگواران توجه ندارند كه جايگاه وزير خارجه كاملاً متفاوت است؟ حتي در ضمن جنگ هم ديدار وزراي خارجه چيز عجيبي نيست. قرار نيست كه اگر ما با كشوري دچار مشكل شديم، هر گونه مذاكره هم منتفي باشد. مهم نحوه انجام اين ديدارها و مذاكرات و مباحث مطرح شده است. نقدها و بررسي‌ها بايد در اين حوزه متمركز و بر اساس آن قضاوت شود.
موس موس میکنه تا سفارتشون را راه بندازن بلکه بتونن برن المپیک!!! ولی کور خونده.