دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

مذاکرات نهايي پرسپوليس با پله

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب: 228760
اين بازيکن 24 ساله در شهر پورتوي پرتغال متولد شده است و نام کامل او «ويتور هوگو گومس پاسوس» ملقب به «پله» است .
يکي از پست‌هايي که پرسپوليسي‌ها هنوز فکري براي آن نکرده‌اند پست هافبک دفاعي است. بعد از جست‌وجوهايي که براي جذب بازيکن در اين پست انجام شد سرانجام يک هافبک دفاعي پرتغالي‌تبار که سابقه حضور در اينترميلان را در کارنامه خود دارد براي مذاکرات نهايي وارد تهران شد.

پرسپوليس که فصل نقل و انتقالات را با وجود انتقادات بي‌امان رقيبان، پرقدرت طي مي‌کند، پس از جذب بازيکنان مورد نظر داخلي در نظر دارد از چند بازيکن خارجي خوب در ترکيب فصل پيش روي خود استفاده کند. به همين دليل پس از سفرهاي مديرعامل تيم سرخپوش پايتخت به خارج از کشور و مذاکره با چند بازيکن خوب خارجي، اين هافبک دفاعي متولد پرتغال که فصل گذشته در يک تيم ترکيه‌اي حضور داشته براي مذاکرات نهايي وارد تهران شده است و امروز در صورت توافق نهايي با پرسپوليس کار خود را آغاز خواهد کرد.

اين بازيکن 24 ساله در شهر پورتوي پرتغال متولد شده است و نام کامل او «ويتور هوگو گومس پاسوس» ملقب به «پله» است. او که فوتبال حرفه‌اي خود را از «بوآويستا» آغاز کرد و با ورود به تيم «ويتوريا گيمارش»، «اينترميلان»، «پورتو»، «پورتس‌موث»، «وايادوليد» و «اسکي شهيراسپور» راه خود را تا امروز در فوتبال حرفه‌اي اروپا طي کرده است. اين هافبک سيه‌چرده سابقه حضور در تيم‌هاي زير 20 و زير 21 سال پرتغال را نيز در رزومه خود دارد.

البته پله در تيم انگليسي پورتس‌موث و تيم اسپانيايي وايادوليد به صورت قرضي و به مدت يک نيم‌فصل بازي کرده اما دو فصل اخير را در تيم ناشناس اسکي شهير اسپور سپري کرده است. پله کلا 42 بازي براي اين تيم انجام داده اما گفته مي‌شود در فصل گذشته سوپر ليگ ترکيه فقط 6 بار در ترکيب اصلي تيمش به ميدان رفته است. پله دو روز است که در تهران به سر مي‌برد و امروز مذاکرات جدي خود را با مسوولان پرسپوليس از سر مي‌گيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *