جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

احمدی‌نژاد در برخورد با نزدیکانش قافیه را نبازد

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 227944
منتخب مردم تهران در مجلس گفت: نظام در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد و همانطور که احمدی‌نژاد گفت متاسفانه برخی افراد در اجرای عدالت برای نزدیکان خود قافیه را می‌بازند.
به گزارش جهان احمد نجابت در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور در پرونده اختلاس بیمه و اذعان روزنامه ایران به این موضوع اظهار داشت: استقلال و عزت دستگاه قضایی جمهوری اسلامی در گرو دیدگاه یکسان نسبت به تمام شهروندان است.

نجابت با بیان اینکه اعتماد لطمه خورده مردم در سال‌های گذشته با این نگاه یکسان ترمیم خواهد شد، تصریح کرد: درحال حاضر که رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی در جریان است علاوه بر مجازات خاطیان، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی نیز باز می‌گردد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه در برخورد با افراد نباید هیچ خط قرمزی تعیین کرد، یادآور شد: همانطور که احمدی‌نژاد هم در صحبت‌های اخیر خود گفته، افراد وقتی به اجرای عدالت برای نزدیکان خود می‌رسند ممکن است قافیه را ببازند.

وی تاکید کرد: نظام در برخورد با مفاسد اقتصادی هیچ خط قرمزی ندارد از این رو دستگاه قضایی باید حکم را صادر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *