دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

همکار روزنامه های اصلاح طلب به خارج از کشور گریخت

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۴۸
کد مطلب: 227652
يك نفوذي گروهك نهضت آزادي در نشريات زنجيره اي پس از 3 بار بازداشت و آزادي با قيد وثيقه! از كشور گريخت. با اين حال مسئولان امر پس از 7 ماه، اقدام به توقيف وثيقه نامبرده كردند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، «عبدالرضا-ت» از عناصر نفوذي گروهك نهضت آزادي در نشرياتي نظير شرق و اعتماد بود كه 2 بار در سال 88 (نوبت دوم در حرمت شكني روز عاشورا) و يك بار در خرداد سال 89 به خاطر تحريك به آشوب و اقدام عليه نظام بازداشت شده و به 6 سال حبس تعزيري محكوم گرديده بود. با اين حال وي از بازداشت آزاد شده و اواسط آذرماه گذشته از كشور گريخت. وي با سپردن وثيقه 500 ميليون توماني آزاد شده بود و جالب اينكه سپارندگان اين وثيقه، ضمن پرداخت مبلغ 500 ميليون تومان، وثيقه ملكي سپرده شده را بازپس گرفتند!

فرد متواري هم اكنون مانند برخي ديگر از فراريان گروهك نهضت آزادي و ملي-مذهبي در پاريس پناهندگي گرفته است.

نكته جالب توجه ديگر تعداد معتنابه اين قبيل فراريان آلوده به سرويس هاي جاسوسي غربي و صهيونيستي است كه دست بر قضا سالها در نشريات زنجيره اي، سايه نشين بوده و به عنوان مجري عمليات رواني آن سرويس هاي اطلاعاتي عمل كرده اند. اغلب اين عناصر فراري پس از خروج از كشور جذب رسانه هايي نظير بي بي سي، صداي آمريكا، راديو فردا و يا سايت هاي نشاندار ضدانقلاب در پاريس و لندن و واشنگتن و برلين مي شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چرا این اصلاح طلبها اینقدر راحت خیانت به مملکت رو انجام میدن.