يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
عباسی:

نامه را خودشان نوشتند و به زبان مسئولان فدراسیون جهانی ارسال کردند!

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب: 227088
وزیر ورزش و جوانان در مورد نامه فدراسیون بین‌المللی قایقرانی در مورد تغییر رئیس فدراسیون ایران گفت: این نامه را خودشان نوشته و به زبان آن‌ها ارسال کرده بودند.
به گزارش  جهان به نقل از فارس، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز چهارشنبه در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا تغییرات فدراسیون‌ها در آستانه المپیک صورت گرفته و تغییر رئیس فدراسیون قایقرانی باعث ایجاد واکنش‌هایی در سطح بین‌المللی شده است، اظهار داشت: این جابجایی‌ها دلایل متعددی دارد و مراجع مربوطه باید آن را بررسی کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به درخواست چند تن از نمایندگان از رئیس‌جمهور درباره اینکه جلوی تعلیق فدراسیون قایقرانی را بگیرند اشاره و اضافه کرد: تعلیقی انجام نمی‌شود.

وی همچنین در مورد نامه منتشر شده منصوب به فدراسیون بین‌المللی قایقرانی در مورد تغییر رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: این نامه را خودشان نوشته و به زبان آن‌ها ارسال کردند و چیز خاصی نیست؛ برخی از مسائل طبیعی است، از جمله این که تعدادی از روسای فدراسیون‌ها جابجا شوند.

عباسی با تأکید بر اینکه یک فرد خاص نیز در این ارتباط تخلفی داشته و حق قانونی دستگاه است که با فساد برخورد کند، افزود:‌ ما به خاطر برخی از مسائل، مشکلاتی که وجود دارد را مطرح نمی‌کنیم اما برخی از دوستان اصرار دارند آبروی خود را ببرند ما به خاطر این که تاکید داریم محیط ورزش پاک است و باید پاک بماند، برخی اقدامات را پاسخ نمی‌دهیم ولی مطمئن باشید با بصیرت و جدیت مواردی که مطرح است را پیگیری می‌‌کنیم.

وزیر ورزش درباره تغییرات در هیئت مدیره استقلال نیز گفت: تغییراتی ایجاد نشده است، البته ما به هیچکس وعده همیشگی نداده‌ایم، ولی افراد تا زمانی که در مسئولیت هستند، باید وظیفه خود را انجام دهند و تاکنون تغییراتی نداشته‌ایم و توافق حاصل شده است البته اگر جایی مشکل ایجاد شود، ما مجبور به تغییرات هستیم.

وی ادامه داد: فدراسیون‌ها و ورزشکاران برای شرکت در المپیک در آمادگی کامل قرار دارند و ان‌شاءالله تا قبل از آغاز مسابقات اردوها ادامه پیدا می‌کند و در این دوره موفقیت‌های ورزشکاران ما افزایش پیدا خواهد کرد.

عباسی در پایان به هدایای قهرمانان اشاره و خاطرنشان کرد: ما برای تمام کسانی که قهرمان می‌شوند، در مورد میزان پاداشی که به آن‌ها اختصاص داده می‌شود، آیین‌نامه داریم ولی متاسفانه برخی از افراد با بیان برخی از مسائل توقعات جدیدی ایجاد می‌کنند و این خوب نیست چراکه  هدف اصلی ورزشکاران ما حفظ اقتدار ملی، عزت ملی و خوشحال کردن مردم است.

به گزارش فارس، مسئولان فدراسیون جهانی در مصاحبه با خبرگزاری های مختلف ایران ارسال نامه از سوی این فدراسیون را تایید کرده و از فرصت دادن به مسئولان ایران برای پاسخ دادن به این نامه خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *