سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اهدای اعضای پیکر یک روزنامه‌نگار متعهد

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 227057
اعضای پیکر مرحوم روح الله محمودیان، فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق(ع) که در سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود، به پنج بیمار نیازمند اهدا شد.
اهدای اعضای پیکر یک روزنامه‌نگار متعهد
به گزارش جهان به نقل از نسیم، محمدجعفر مدبر عزیزی مدیر مرکز پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کلیه‌های این بیمار به خانم32 ساله و آقای 23ساله‌ای از مشهد که سال‌ها از نارسایی کلیه رنج می‌بردند و با دیالیز تحت درمان بودند به صورت رایگان اهدا و پیوند زده شد.

به گفته وی، کبد محمدیان نیز در بیمارستان نمازی شیراز به آقای 41 ساله ای ساکن مشهد پیوند و اهداء شد. همچنین قرنیه‌های نامبرده به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) مشهد جهت پیوند به دو بیمار ارسال شد.

بر اساس این گزارش آیت‌الله مهدوی کنی رییس دانشگاه امام صادق(ع) در پیامی درگذشت روح الله محمودیان را به خانواده وی، دوستانش و دانشجویان تسلیت گفت.

به گزارش جهان، روح الله محمودیان از روزنامه نگاران متعهد کشور اوایل هفته جاری بر اثر سانحه واژگونی خودرو هنگام سفر به مشهد مقدس و در اطراف شهرستان نیشاپور دچار مرگ مغزی شد و به دیدار حق شتافت. بنابر وصیت مرحوم محمودیان اعضای بدن وی به بیماران نیازمند بطور رایگان اهدا شد.

به همین مناسبت مراسم یادبودی بعد از ظهر یکشنبه 21 خردادماه از ساعت 15 الی 17 در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

جهان نيوز درگذشت این روزنامه نگار ارزشی و اخلاق مدار را به خانواده ایشان و جامعه رسانه ای کشور تسلیت عرض می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *