سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
گزارش جهان از این روزهای استقلال؛

از جمله وزیر به حاجی تا شکایت فتح‎الله‌زاده از رسولی‌نژاد

هماهنگی حلقه مفقوده وزارت ورزش و جوانان
يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 225369
مواضع متفاوت وزیر ورزش و معاونش در ماجرای باشگاه استقلال نشان می دهد که در راس ورزش هماهنگی حلقه ای گمشده است و ...
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، جلسه اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی از ساعتی قبل برگزار شده است که علی فتح الله زاده دیروز قبل از ترک تهران به مقصد ترکیه در یک جمع خصوصی حرفهای جالبی را بر زبان رانده است تا مشخص شود که در وزارت ورزش و جوانان هماهنگی دُر نایابی است.

ماجرا از این قرار است که علی فتح الله زاده چند روز قبل در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان از رییس هیات مدیره استقلال گلایه هایی را مطرح  و استعفای خود را بصورت مکتوب تقدیم عباسی می کند اما عباسی با رد استعفای فتح الله زاده به این مدیر می گوید که وزارت قصد تغییر دادن او را ندارد.

علی فتح الله زاده نیز روز گذشته در محفلی دوستانه و خصوصی مدعی می شود که وزیر به او گفته که پرقدرت به کارش در استقلال ادامه دهد. این مدیر نیز بالافاصله پس از شنیدن این جمله مقدمات استقلالی شدن رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور را فراهم می کند.

این جمله عباسی به فتح الله زاده در حالی مطرح شده که جلسه امروز هیات مدیره استقلال در راستای برکناری علی فتح الله زاده خویی برگزار شده است. این موضوع نشان می دهد در راس ورزش کشور هماهنگی میان مسوولان وجود ندارد.

نکته مهم دیگر در این راستا همراهی فتح الله زاده با وزیر در سفر به ترکیه است که این دعوت مدیرعامل استقلال از سوی عباسی بار دیگر بحث فقدان هماهنگی در راس ورزش کشور و البته مخالفت وزیر با برکناری حاجی فتح الله را نشان می دهد.

اعضای هیات مدیره استقلال در شرایطی به دنبال انتصاب جدید خود و کنار زدن فتح الله زاده هستند که این مدیر از ماندن خود در راس باشگاه آبی تقریبا مطمئن است و حتی گفته می شود که وی قبل از ترک تهران به مقصد ترکیه، مقدمات شکایت رسمی از رسولی نژاد  به دلیل مصاحبه روز گذشته اش و طرح اتهامات مالی را فراهم کرده است.

لازم به یادآوری است که رسولی نژاد صبح امروز نیز در گفت و گویی تغییرات در راس باشگاه استقلال را قطعی دانسته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *