دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

محمد باقر صادقي به سپاهان پيوست

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 225071
دروازه‌بان تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قرارداد داخلي با باشگاه سپاهان امضا کرده‌ام و احتمال دارد تا 2 روز آينده قراداد خود را در هيئت فوتبال ثبت کنم.
محمد باقر صادقي اظهارکرد: باشگاه سپاهان از 2 ماه پيش مذاکرات جدي با من داشت و من هم هميشه از قبل سپاهان را دوست داشتم و به همين دليل فعلا قراداد داخلي با اين تيم بسته‌ام.

وي با بيان اينکه باشگاه ذوب‌آهن همچنان در حال مذاکره با من است، گفت: واقعا دوست دارم در تيم محبوب خود ذوب آهن باقي بمانم، اما در سال گذشته سختي‌هاي زيادي را کشيديم و دروغ‌هاي زيادي از مسؤولان شنيديم. بايد بگويم که ديگر آرامش لازم را نداشتم.

دروازه‌بان تيم فوتبال ذوب‌آهن افزود: اگر ذوب‌آهن بتواند شرايط لازم را براي بازيکنان فراهم کند، چون اين تيم را دوست دارم حاضرم حتي با نصف قرارداد سپاهان در ذوب‌آهن بمانم. به هر حال ما هر چه داريم از ذوب‌آهن داريم و اميدوارم مربي دروازه‌بان‌هاي تيم ذوب‌آهن در اين تيم بماند که من از او چيزهاي زيادي ياد گرفته‌ام.

صادقي تصريح‌کرد: خسرو ابراهيمي در فصل گذشته زحمات زيادي براي من کشيد که من واقعا از او متشکرم و اميدوارم بتوانم اين زحمات را جبران کنم.

وي اظهارکرد: هنوز در خصوص مبلغ قرارداد با تيم سپاهان صحبتي نکرده‌ام، اما قراردام 2 ساله است.

صادقي افزود: حتي از تيم پرسپوليس نيز پيشنهاد جدي داشتم، اما سپاهان را ترجيح دادم. به هر حال سپاهان تيم شهر خودمان است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا سوء تفاهم‌هاي به وجود آمده ميان شما و منصور ابراهيم‌زاده رفع‌شده است يا خير؟ گفت: درآن زمان که من اين مصاحبه را انجام دادم و از ابراهيم‌زاده انتقاد کردم واقعا در شرايط روحي بدي بودم چون خيلي دوست داشتم در برابر سپاهان بازي کنم که ابراهيم‌زاده به من بازي نداد و به تبع آن بنده آن مصاحبه تند را انجام دادم که هم اکنون واقعا از بابت اين مصاحبه تند ناراحتم و از ابراهيم‌زاده عذر‌خواهي مي‌کنم، چون به هر حال او حق زيادي به گردن من دارد و چيز‌هاي زيادي از او ياد گرفتم. اميدوارم ابراهيم‌زاده در هر تيمي که مربي‌گري مي‌کند موفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *